تیزر و پوسترجشنواره  «چهل چراغ» رونمایی شد

تیزر و پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با هدف اطلاع رسانی رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیزر این جشنواره براساس ایده ، طراحی و کارگردانی مهدی مقدم به تصویب کارگروه هنری این جشنواره رسید و گفتار متن این تیزر توسط وحید جلیلوند ، کارگردان ، بازیگر و گوینده مطرح کشورمان به انجام رسیده است و همچنین طراحی پوستر این جشنواره توسط کار گروهی 5 نفره ، متشکل از گرافیست های مطرح کشور مهدی لک ، عطا محمدی ، سید ایمان ارضی ، محسن جسور و حسین رضایی انجام شد.
این اقلام تبلیغی با هدف اطلاع رسانی در جهت معرفی نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» که با هدف بزرگداشت حرکت عظیم راه پیمایی مردمی اربعین در کربلای معلی، معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه های ملی و بین المللی ، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیره‌ی زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در اریبهشت ماه برگزار خواهد شد ، طراحی و ساخته شده است.
طراحی لوگو تایپ و پوستر جشنواره در این کار گروه 5 نفره از مرحله ایده تا اجرا حدود دو ماه به طول انجامیده و در این پوستر از نمادهایی چون چراغ ، تسبیح ، مهر و نگاتیو دوربین در پس زمینه ای طلایی و خاکی رنگ استفاده شده است.
علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر جشنواره و ارسال آثار خود تا 25 اسفند‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www.chehelcheragh.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.
لازم به یادآوری است جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» از 20 تا 23 اردیبهشت 1395 و همزمان با اعیاد شعبانیه در تهران برگزار خواهد شد.
503502

کد خبر: 603572

وب گردی

وب گردی