برپایی یک گالری از آثار 28 هنرمند  در جشن آخر سال

گالری «شکوه» با برپایی «جشن پایان سال» در قالب یک نمایشگاه به استقبال نوروز می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر گالری «شکوه» با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که عصر چهاردهم اسفند آغاز به کار می‌کند، هنرمندانی که در سراسر سال 1394 در گالری «شکوه» آثارشان ارائه شد، یک اثر تازه‌شان را به نمایش می‌گذارند. به جهت تنوع سلیقه‌ها و سبک‌های هنرمندان انتظار داریم، نمایشگاهی متنوع و رنگارنگ به مخاطبان هدیه کنیم.

بهنوش فروتن افزود‌: در این نمایشگاه آثار 28 هنرمند از جمله کوروش اصلانی، حمیدرضا اندرز، هومن بیات، حمید پوربهرامی، مرحوم محمدعلی ترقی‌جاه، محمد ترقی‌جاه، حمیدرضا جهانی، بهرام دبیری، آناهیتا درگاهی، عطاالله ذی‌نوری، فرشید شیوا، محمد طباطبایی، نگین علوی، شیرین علیزاده، شمس‌الدین غازی، فخرالدین فخرالدینی، بهنوش فروتن، آیدین قشلاقی، زهرا قیاسی، بی‌تا محبتی، محمد مشرفی، سیاوش مظلومی‌پور، مسعود ملایی، عنایت‌الله نظری‌نوری، بهمن نیکو، نیلوفر وجدانی، احد وطنی و ابوالفضل همتی آهویی حضور دارند.

این نمایشگاه تا 19 اسفندماه در گالری «شکوه» برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه به جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی از این آثار از ساعت 16 الی 20 در گالری شکوه واقع در فرمانیه،بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری پلاک ١٩ دیدن کنند.

504502

کد خبر: 604075

وب گردی

وب گردی