اقلام تبلیغاتی «شاهزاده روم» روانه بازار می شود

فراخوان تجاری سازی اقلام «شاهزاده روم» منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، عوامل تولید انیمیشن «شاهزاده روم» قصد دارند تا اقلام تبلیغاتی این انیمیشن را برگرفته از کاراکترهای آن تولید و روانه بازار کنند.
بدین وسیله گروه «هنر پویا» تولید کننده این انیمیشن، فراخوان تجاری سازی اقلام «شاهزاده روم» را جهت مشارکت موسسات و مراکز فرهنگی علاقمند منتشر کرد.
طبق این فراخوان موسسات فعال و علاقمند در این زمینه تا 20 اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا با شماره تلفن های 021-88538760 و 021-88538761 تماس حاصل کنند. این اقلام شامل نوشت افزار، عروسک، پوشاک، کتاب و ... برگرفته از کاراکترهای این انیمیشن جذاب پرطرفدار است.
گفتنی است انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پویا» (کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ») است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دو لوح تقدیر ویژه کسب کرد و در اکران عمومی توانست با مجموع فروش 4 و نیم میلیارد تومان، عنوان چهارمین فیلم پرفروش سال 94 را از آن خود کند.
این انیمیشن که به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان تولید شده است درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.
503502

کد خبر: 604090

وب گردی

وب گردی