نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افتتاح شد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی ایران در دو سالن و ۶۰ غرفه نمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور مسئولان شهرستان در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، این نمایشگاه که از دیروز افتتاح شده تا ۱۳ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در این نمایشگاه ۵۰ شرکت فرش ماشینی از داخل کشور و نیز پنج شرکت خارجی حضور دارند.

این نمایشگاه از جمله برنامه‌های جنبی سومین همایش ملی فرش ماشینی است که ۱۲ اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار خواهد شد.

دکتر علی دیاری دبیر سومین همایش ملی فرش ماشینی در گفت‌وگو با آنا، هدف از برگزاری این همایش را ارتباط دانشگاه با صنعت فرش ماشینی و نیز ایجاد و شناسایی بازارهای جدید برای صادرات و گفت‌و‌گو با صاحبان صنایع این صنعت تاثیرگذار بر اقتصاد بیان کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان مهم‌ترین محورهای این همایش را پیش بینی تولید فرش ماشینی و مصرف الیاف در افق ۱۴۰۴، بررسی اقتصاد صنعت فرش ماشینی ایران پس از تحریم، جایگاه صادرات فرش ماشینی ایران، چالش‌ها و راهکارهای آن و ارائه آخرین تحقیقات انجام شده درباره فرش ماشینی در مرکز تحقیقات فرش ماشینی این دانشگاه برشمرد.

20101

کد خبر: 604504

وب گردی

وب گردی