نماینده منتخب مردم بجنورد در مجلس دهم: با تمام قوا از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت میکنم

نماینده منتخب مردم بجنورد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار هیات رئیسه واحد بجنورد گفت: با تمام قوا از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می کنم و با کمک متولیان آموزش عالی برای ارتقاء کیفی و کمی آموزش در استان تلاش خواهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی قربانی در نشستی با هیات رئیسه واحد بجنورد با قدردانی از دانشگاهیان این واحد گفت: با تمام قوا از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می کنم و با کمک متولیان آموزش عالی برای ارتقاء کیفی و کمی آموزش در استان تلاش خواهم کرد.

قربانی اضافه کرد: کلید توسعه در تمامی کشورها، آموزش است و هیچ کشوری در دنیا بدون توجه به آموزش که زیربنای توسعه است نتوانسته به مرز صنعتی شدن راه یابد بنابراین آموزش صحیح و به عبارتی آموزش کیفی پیش زمینه تحولات در تمامی عرصه ها خواهد بود.

نماینده منتخب مردم بجنورد با اشاره به پایین بودن سطح کمی و کیفی بعضی از مراکز آموزشی موجود گفت: ارگان ها و سازمان های مختلف هر یک برای خود مراکز آموزشی اختصاص داده اند که متاسفانه این مراکز کیفیت و کمیت آموزش را زیر سوال برده و می توان گفت امکانات این مراکز آموزشی در شان دانشگاه و دانشجو نیست.

او در ادامه گفت: به نظر بنده باید آموزش عالی در وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی متمرکز باشد تا در سطح کشور متولیان آموزش مشخص باشند.

قربانی گفت: امیدوارم با کمک شما عزیزان بتوانیم برای گسترش اعتبارات و توسعه تحصیلات تکمیلی در این استان که به حق از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است گام های موثری برداریم و در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت چشمگیر توسعه تحصیلات تکمیلی در این استان باشیم.

علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نماینده منتخب گفت: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای در هفتم اسفندماه حضوری آگاهانه و هوشمندانه بود که با فراست و تیزبینی مردم نمایندگان اصلح به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

رئیس واحد بجنورد اضافه کرد: امید است با حضور نمایندگان منتخب و اصلح مردم شاهد تحولات مثبت در مسائل بین المللی، اقتصادی، حل مشکلات اشتغال و توسعه اجتماعی باشیم.

فیروزنیا با اعلام آمادگی کامل اساتید و هیات رئیسه واحد بجنورد برای همفکری و همکاری با نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت همه جانبه برای گسترش تحصیلات تکمیلی در استان شد و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی را یار و یاور خود بدانید و یقینا تمامی اساتید برای همفکری و مشارکت با نمایندگان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امید است با مساعدت نمایندگان مجلس بتوانیم شاهد پیشرفت توسعه تحصیلات تکمیلی در سطح کلان و استانی باشیم.

فیروزنیا ضمن ارائه گزارشی درباره برنامه ها و عملکرد واحدهای دانشگاهی استان بالاخص شهرک فناوری آزاد گفت: امید است با تخصیص بودجه های مناسب عمرانی برای پروژه شهرک فناوری آزاد واقع در سایت جدید گلستانشهر در دو سال آینده شاهد اقدامات موثر در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان باشیم و با آغاز به کار فعالیت این شهرک در آینده ای نزدیک شاهد رسیدن به نسل سوم و چهارم دانشگاه ها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن فروتن مسئول امور فرهنگی واحد بجنورد ضمن تبریک به نماینده منتخب مردم در مجلس دهم گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برای همه منتخبین و خادمین مردم پیام مهمی را به همراه دارد و این پیام همانا خدمتگزاری خالصانه و بی منت به مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی مردم جامعه نیاز به طرح ها و قانون های کاربردی دارند که امید است با انتخاب افراد اصلح در این دوره مطالبات مردم جامه عمل بپوشد و شاهد رونق و توسعه همه جانبه در استان باشیم.

20101

کد خبر: 604853

وب گردی

وب گردی