اعلام آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت کالاهای نو و دست دوم/خانه تکانی فرصتی برای نیکوکاری

معاون مشارکتهای مردمی موسسه خیریه کهریزک گفت : با توجه به سال نو اهدا وسائل دست دوم و مایحتاج زندگی نظیر تختخواب ، انواع کمد ، ویلچر، واکر ، فرش ، تلوزیون یخچال ، لباس و دارو به آسایشگاه خیریه کهریزک سرعت می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر نادر مرادی گفت :خانه تکانی فرصتی است تا هموطنان کالاهای نو و دست دوم خود را که استفاده نمی کنند به آسایشگاه خیریه که ریزک اهدا نمایند و به این وسیله یکی از نیکوکاران این مجموعه شوند.

او با اشاره به اینکه ، اجناس برحسب نیاز تفکیک و به بخش های مختلف آسایشگاه جهت بهره برداری ارسال می شود افزود: آن دسته از ملزوماتی که به عنوان مازاد اعلام می شود در بازارچه خیریه که در محل آسایشگاه برپا می شود به افراد نیازمند فروخته می شود.

معاونت مشارکتهای مردمی موسسه خیریه کهریزک ، با تاکید بر اینکه این امر علاوه بر درآمدزایی برای آسایشگاه، در تامین بخشی از نیازهای مددجویان نیز موثراست گفت: امور مشارکت های موسسه خیریه کهریزک آماده دریافت انواع کالاها نو و دست دوم هموطنان است و آن دسته از کسانی که نمی توانند به آسایشگاه مراجعه نمایند با شماره تلفن 42114 تماس گرفته تا نماینده آسایشگاه با کارت شناسایی خود در قبال تحویل رسید نسبت به حمل کالا به نمایشگاه اقدام نمایند.

105105

کد خبر: 604900

وب گردی

وب گردی