مسابقه اینستاگرامی سامسونگ با جایزه اسپیکر بی‌سیم ۳۶۰

اگر تا پیش از این، تماشای تصاویر ۳۶۰ درجه یا عکاسی پانورما جذاب بود، امروز این امکان پدید آمده است تا صدا را هم ۳۶۰ درجه شنید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، سامسونگ الکترونیکس، به‌تازگی از جدیدترین رده محصولات صوتی‌اش، یعنی اسپیکر بی‌سیم ۳۶۰ در ایران رونمایی کرده است. معرفی این محصول باعث شده تا با اشاره به توزیع صدای ۳۶۰ درجهی این اسپیکر، مسابقه‌ای در فضای مجازی با عنوان «تجربه ۳۶۰» راه اندازی شود. از شرکت کنندگان در این مسابقه دعوت شده است تا تجربه های واقعی زندگی را که مفهوم کامل شدن را به همراه دارد در قالب تصویر یا ویدیو به اشتراک بگذارند. این تجربه ها میتوانند با توجه به خلاقیت کاربران، شامل محتوای تصویری با موضوعات متنوعی از چرخش عقربه‌های ساعت گرفته تا دورهمی صمیمی با دوستان و خورشید خوش‌رنگ غروب باشد.

مسابقه تجربه ۳۶۰، در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و به برترین های انتخاب شده بر اساس شرایط مسابقه، یک عدد اسپیکر اهدا خواهد شد. نحوه اجرای مسابقه به این صورت است که کاربران می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه، عکس‌ها و ویدیوهای خود را با هشتگ #تجربه360 در صفحه شخصی خود بازنشر کنند.

20103

کد خبر: 605143

وب گردی

وب گردی