قهرمانی تیم فوتسال واحد اراک در مسابقات دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی

دومین دوره مسابقات فوتسال استادان وکارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی به میزبانی واحد ساوه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این دوره از مسابقات با حضور۶۰ ورزشکار و چهارتیم از دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحداراک، ساوه، آشتیان و واحد نراق به مدت دو روز دردانشگاه آزاداسلامی واحدساوه برگزارشد که پس از رقابت بین تیم‌های شرکت‌کننده، تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی اراک مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم‌های فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان وساوه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را ازآن خود کردند.

تیم فوتسال استادان وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مرکزی مجوز حضور در مسابقات فوتسال سراسری دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور را کسب کرد.مسابقات سراسری تیم فوتسال استادان وکارکنان در اردیبهشت ماه ۹۵ در واحد رامسر برگزار خواهد شد .

اسامی تیم فوتسال استادان وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک به سرپرستی فرهادجابری و مربیگری محمدسلیمی به شرح ذیل می‌باشد؛ مسعودباقری، سیدمرتضی محمدی ساروقی، حمیدرضا لطیفی، سیامک نظامی، سیدجلال موچانی، بهرام جعفری. جابرانصاری. جوادرجبی، رضاکلوانی، علیرضاستارپور، حبیب الله زندیه و مجیدشهدوست.بنا بر همین گزارش، این دوره از مسابقات با حضور۶۰ ورزشکار و چهارتیم از دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحداراک، ساوه، آشتیان و واحد نراق به مدت دو روز دردانشگاه آزاداسلامی واحدساوه برگزارشد که پس از رقابت بین تیم‌های شرکت‌کننده، تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی اراک مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم‌های فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان وساوه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را ازآن خود کردند.
تیم فوتسال استادان وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مرکزی مجوز حضور در مسابقات فوتسال سراسری دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور را کسب کرد.مسابقات سراسری تیم فوتسال استادان وکارکنان در اردیبهشت ماه ۹۵ در واحد رامسر برگزار خواهد شد.

20103

کد خبر: 605167

وب گردی

وب گردی