هازارد به شایعات پایان داد

ستاره بلژیکی چلسی به صحبت در مورد احتمال جدایی‌اش از این تیم پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، رویترز نوشت: ادن هازارد فصل قبل بازی‌های درخشانی را برای چلسی به نمایش گذاشت و به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره هم انتخاب شد اما در فصل جاری عملکرد ضعیفی داشت و همین هم باعث شده تا چلسی نتواند جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد.

عملکرد ضعیف هازارد در چلسی باعث شد تا انتقادات زیادی از او شود و خبرهای هم درباره جدایی‌اش از آبی پوشان لندن به گوش برسد اما این ستاره بلژیکی در گفت و گویی تلویزیونی تاکید کرد به هیچ وجه قصد جدایی از چلسی را ندارد.

او گفت: آینده من در چلسی است و خودم را تنها با پیراهن این تیم می بینم. یک بازیکن وقتی در یک تیم بزرگ بازی می کند، به دنبال کسب جام و افتخارات است و باید برای رسیدن به این هدفش خود را بسیار آماده نگه دارد. چلسی تیم بزرگی است و به همین خاطر هر تیمی که برابر ما بازی می کند دوست دارد که به پیروزی برسد.

او ادامه داد: باید برای رقابت در لیگ جزیره و دیگر رقابت ها آماده باشیم. چلسی بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار دارد. امیدوارم که بتوانم با پیراهن این تیم جام های زیادی را بدست آورم. همواره از حضور در چلسی خوشحال بوده ام حتی زمانیکه که نتوانستم با پیراهن این تیم بازیهای درخشانی را به نمایش گذارم. به هر حال در فوتبال گاهی اوقات هم لحظات تلخ وجود و طبیعی است که یک بازیکن افت کند اما تنها دوست دارم که به لحظات شیرین فوتبال فکر کنم و لبخند بزنم.

هازارد در تابستان 2013 با 32 میلیون پوند از لیل به چلسی پیوست. او از دو باشگاه سرشناس پاری سن ژرمن و رئال مادرید پیشنهاد دارد و احتمال جدایی او از آبی پوشان لندنی زیاد است هر چند خود او تاکید می کند که به جدایی فکر نمی کند.

602/604

کد خبر: 605190

وب گردی

وب گردی