ترکیب تکواندوی بانوان برای مسابقات آسیا مشخص شد

ترکیب تیمهای ملی پومسه و مبارزه تکواندوی بانوان ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، با اعلام کادرفنی تیم ملی پومسه بانوان ایران ترکیب این تیم جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

تیم ایران در دو رده سنی در این مسابقات حضور پیدا می‌کند. مهسا صادقی، فاطمه حسام، نرگس میناخانی ، بهاره قادریان و نگین گیل سمایی در رده سنی 18 تا 30 سال تیم ‌ملی هستند.

همچنین سونا رزاقی، آتوسا فرهمند پارسا و فریبا نظم ده نفرات اعزامی به چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا هستند که در رده سنی 31 تا 40 سال در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

همچنین در بخش مبارزه ناهید کیانی در وزن 46- کیلوگرم، مهسا جدی در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی در وزن 62- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم، شکرانه ایزدی در وزن 73- کیلوگرم و ملیکا میرحسینی در وزن 73+ کیلوگرم هوگوپوشانی هستند که با غلبه بر حریفانشان توانستند جواز حضور در مسابقات آسیایی را بدست آورند.

با تصمیم کمیته فنی، سودابه پورصادقی در وزن 46- کیلوگرم و فاطمه مصطفایی در وزن 73+ کیلوگرم بعنوان حریف تمرینی همچنان در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و در صورت جلب نظر کادرفنی در ادامه اردوهای تیم ملی، امکان جایگزینی تکواندوکاران دو وزن اول و هشتم با نفرات اصلی وجود خواهد داشت.

باتوجه به اینکه هر کشور می‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیایی، 6 تکواندوکار داشته باشد، تیم ملی ایران در اوزان 49- و 53- کیلوگرم نماینده نخواهند داشت.

هدایت این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا، برعهده مهرو کمرانی بعنوان سرمربی، فاطمه صفرپور بعنوان مربی و مهناز حسین زاده بعنوان کمک مربی است.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، اواخر فروردین‌ماه 95 در شهر «مانیل» فیلیپین برگزار می‌شود.

604/602

کد خبر: 605302

وب گردی

وب گردی