بیست و هشتمین دوره جشن دانش‌آموختگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین خطاب به همه دانش‌آموختگان این واحد گفت: «کمک کنید تا ایران، کشور اول جهان باشد و درخور نام ایران بدرخشد و همه ما افتخار کنیم که یک ایرانی هستیم.»

به گزارش ایسکانیوز، بیست و هشتمین دوره جشن دانش آموختگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با حضور فارغ‌التحصیلان دانشکده‌ها و مقاطع مختلف و خانواده‌ آنان برگزار شد، دانش آموختگان ضمن قرائت میثاق نامه، برای خدمت به کشور و مردم همدل و هم قسم شدند.

مرتضی موسی‌خانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عباس آسمیه از شهدای مدافع حرم در سوریه و از دانش آموختگان این دانشگاه، گفت: ما باید با تلاش و عمل خود راه این شهدا را ادامه دهیم و برای سربلندی کشور گام برداریم.

او با بیان اینکه شاید این مراسم آخرین گفت‌و‌گوی او با برخی دانشجویان باشد، گفت: ما باید بدانیم که هدف از آفرینش چیست و چرا به دنیا آمده‌ایم، باید بدانیم که برای یک غایت نهایی زندگی می‌کنیم.

رئیس واحد قزوین با بیان زندگی نامه و سرگذشت بسیاری از دانشمندان و مخترعان جهان، عنوان کرد: این نوابغ هر کدام اثری از خود برجا گذاشته‌اند و قطعا هدف آن‌ها خدمت به بشریت بوده نه ثبت یک اختراع؛ ما باید از آنان الگو بگیریم و به دنبال خلق یک اثر وجودی باشیم.

موسی خانی خطاب به دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: همهٔ شما انسان‌های تاثیرگذاری هستید و می‌توانید باشید و پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند بهترین مردم، سودمند‌ترین آنها است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: راستی و درستی را پیشه کنید، خیلی‌ها که ادعای درستی داشتند الان شرایط خوبی ندارند، چرا که مسیر درستی نرفتند، راه صحیح در عمل مشخص می‌شود نه در کلام.

او با توجه به حضور بسیاری از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مراتب بزرگ کشور و دانشگاه‌ها و سازمان‌های بزرگ جهان، گفت: شما عزیزان نیز می‌توانید موفق باشید و تا اینجا هم نشان دادید که انسان‌های بزرگی هستید.

قدردانی از نفرات بر‌تر و دانش آموختگان ممتاز رشته‌ها و دانشکده‌های مختلف و اجرای موسیقی زنده از دیگر بخش‌های این مراسم باشکوه بود.

20103

کد خبر: 605335

وب گردی

وب گردی