هواداران تیم شهرداری اردبیل، بازی ها را رایگان به تماشا می نشینند

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از تیم فوتبال شهرداری اردبیل تماشای تمام بازی‌های خانگی این تیم تا پایان فصل رایگان است.

صمد نوتاش در جلسه هماهنگی برگزاری بازی دو تیم شهرداری و ماشین‌سازی تبریز در لیگ آزادگان اظهار کرد: با احترام به تماشاگرانی که تیم محبوبشان شهرداری را در بازی داخلی و حتی خارج از خانه همراهی می‌کنند تصمیم گرفتیم تا تماشای بازی تیم شهرداری را تا پایان لیگ رایگان اعلام کنیم.

وی به بازی حساس شهرداری مقابل تیم باسابقه ماشین‌سازی تبریز اشاره کرد و افزود: در این بازی حساس تیم شهرداری به برد نیاز دارد تا بتواند با آرامش بیشتر در ادامه لیگ آزادگان حضور پیدا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل کسب هر سه امتیاز بازی را برای تیم شهرداری در ورزشگاه تختی حیاتی و نجات‌بخش توصیف کرد و گفت: امیدواریم برد خانگی این تیم دل هواداران را شاد کند.

نوتاش اضافه کرد: این بازی عصر فردا در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و تصمیم گرفتیم حضور تماشاگران در آن رایگان باشد که قطعاً این حرکت می‌تواند تشویقی مضاعف برای حضور هواداران تیم سرخ‌پوش اردبیلی باشد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی فدراسیون فوتبال دو نفر از فوتبالیست‌های نونهال استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل یادآور شد: علیرضا ادهمی و حسین نیک‌نفس دعوت‌شدگان به تیم ملی زیر 14 سال هستند که از استان موفق به حضور در این تیم شدند.

نوتاش در پایان تصریح کرد: این اردو در تهران و آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود و دعوت‌شدگان از 22 تا 26 اسفندماه باید در اردو حضور پیدا کنند.

کد خبر: 605696

وب گردی

وب گردی