6محور مواصلاتی مسدود است/ترافیک نیمه سنگین باند جنوبی آزادراه تهران-کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در 3 محور شمالی خبر داد و گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج و باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جاده های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در استان گلستان (محور جنگل)، استان مازندران (محور فیروزکوه محدوده شیرگاه)، استان گیلان (محور چابکسر) بارش پراکنده باران اعلام شد.

او در ادامه به وضعیت ترافیکی کشور اشاره کرد و گفت: ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شد.

سرهنگ رحمانی در خاتمه به مسدود بودن 6محور مواصلاتی اشاره کرد و گفت: محور پونل به خلخال واقع در استان‌های گیلان و اردبیل، محور شمشک - دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور سروآباد- پاوه، واقع در استان کردستان، محور گنجنامه-تویسرکان واقع در استان همدان و محور سی سخت - بیده، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین آزاد راه چالوس- مرزن آباد به دلیل شرایط جوی و نبود ایمنی مسدود است.

20106

کد خبر: 605708

وب گردی

وب گردی