ویدیو: شورلت کوروت، سریع‌ترین خودروی برقی جهان

بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی سازمان بین‌المللی مسابقات مایلی (International Mile Racing Association)، خودروی Genovation GXE که از مدل‌های شورلت کوروت (Corvette) است، در حال حاضر رکورد سریع‌ترین اتومبیل برقی (Electronic Vehicle) جهان را در اختیار دارد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، خودروی کوروت یک اتومبیل اسپرت و یکی از مدل‌های پرطرفدار کمپانی شورلت است که تولید آن از دهه‌ی ۱۹۵۰ آغاز شده و محبوبیت زیادی بین کاربران داشته است.

مدتی است ساخت اتومبیل‌های برقی در دستور کار اکثر تولیدکنندگان خودرو قرار دارد و بسیاری از آن‌ها در سال‌های اخیر اقدام به توسعه‌ی تکنولوژی این خودروها و تولید مدل‌های برقی «پرسرعت» کرده‌اند. Genovation GXE یک نسخه‌ی برقی از سری کوروت است که طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط سازمان بین‌المللی مسابقات مایلی (IMRA) بین تمامی اتومبیل‌های برقی موجود، این اتومبیل در حال حاضر «سریع‌ترین خودروی برقی در جهان است که مجوز تردد در خیابان را هم دارد.»

در ویدیوی ثبت رکورد سرعت خودروی برقی کوروت Genovation GXE، این اتومبیل حدود ۲۷۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد. البته شرکت خودروسازی ریماک (Rimac) در نظر دارد یک خودروی برقی تولید کند که بیشینه‌ی سرعتی معادل ۳۵۵ کیلومتر در ساعت داشته باشد. با روند سریع و رو به رشد خودروهای برقی انتظار می‌رود که بزودی شاهد تکتیک‌ها و قابلیت‌های جالب توجهی از این مدل اتومبیل‌ها باشیم.

ویدیوی تست سرعت خودروی مدل Genovation GXE از شورلت کوروت را تماشا کنید…

20103

کد خبر: 605758

وب گردی

وب گردی