توزیع میوه شب عید استان تهران از بیستم اسفند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، گفت :‌ میوه شب عید از روز پنجشنبه 20 اسفندماه در بیش از 315 نقطه استان توزیع می شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی اشرف منصوری، با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تامین میوه شب عید از شهریور در قالب کمیته تنظیم بازار با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور انجام شده است، افزود: میوه ذخیره سازی شده برای تامین نیاز شب عید در مقایسه با سال گذشته دو و نیم برابر است و کیفیت بالاتری دارد.

وی،گفت: امسال برای دسترسی مناسب تر مردم تعداد مناطق و مراکز عرضه میوه در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی افزود : امسال 5 تا6 روز زودتر از سال گذشته سیب و پرتقال توزیع می شود.

منصوری، گفت: میوه مورد نیاز مردم حداکثر تا پایان سیزدهم فروردین تا زمانی که تقاضا در بازار باشد ، توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت‌: سیب و پرتقال در هشت سردخانه تهران در مناطق مختلف ذخیره سازی شده است تا برای انتقال میوه به مراکز عرضه و فروش با مشکل ترافیک مواجه نشویم.

منصوری افزود: سیب و پرتقال علاوه بر مراکز ثابت در مراکز سیار مبادی ورودی و خروجی تهران به صورت روزانه در چادرهایی که پیش بینی شده است، توزیع می شود.

وی تاکید کرد: اداره کل بازرسی اصناف، اداره کل تعزیرات، سازمان توسعه تجارت و وزارت جهادکشاورزی بر چگونگی عرضه و فروش میوه در مراکز نظارت دارند تا از لحاظ قیمت و کیفیت تخلفی صورت نگیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران،گفت: میوه شب عید علاوه بر میادین میوه و تره بار در بیش از 100 فروشگاه با همکاری اصناف عرضه می شود.

602/401

کد خبر: 605792

وب گردی

وب گردی