برگزاری برنامه های نوروزی برج میلاد با عنوان نوروزگار از2 تا 12 فروردین

نشست اعلام برنامه ویژه برج میلاد و سیاست های آن در سال 95 در مرگز همایش های برج میلاد برگزار شد.

نیوشایعقوبی.ایسکانیوز :علیرضا شریفی مدیر عامل برج میلاد تهران ابتدا به مرور برنامه های مجموعه میلاد را در سال 95 پرداخت.
او در این باره گفت: ما درسال 94 برنامه های ویژه ای داشتیم.برنامه نوروز ،ماه مبارک رمضان،تابستان، محرم،سپس ویژه شهادت حضرت فاطمه از جمله برنامه هایی بودند که برج میلاد پیش بینی و برنامه ریزی شد و به اجرا درآمد.
شریفی ادامه داد: ما در سال 94 برنامه های مختلفی را در 3 بخش تهران، کشور و بین الملل در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم این برنامه را با همین رویکرد در سال آینده ادامه دهیم.
او در ادامه طرح های برج میلاد به ایجاد 5 شهر از جمله شهر هنر،شهر عاشقی ،شهر نشاط ،شهر بانو و شهر علم در برنامه تابستان اشاره کرد که در بازه زمانی مشخص برنامه ریزی شده بودند.

شریفی افزود:از جمله دیگر برنامه ها،کیفی سازی خدمات و مصولات بود.اولویت اول ارائه خدمات با بهترین کیفیت برای بازدید کنندگان بود که سعی کردیم این خدمات به استاندارد سازی نزدیک شود و شایسته گردشگران داخلی و خارجی باشد.امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری در سال 95 ارائه دهیم.
او در ادامه به برنامه ویژه ایام فاطمیه اشاره کرد و در این باره گفت: برنامه ویژه ای با عنوان ورک شاپ هورا به مناسبت ایام فاطمیه در نظر گرفته شده است که در آن اسامی متبرک حضرت فاطمه با دست خط های مختلف نوشته می شود. این نمایشگاه در 19 اسفند افتتاح خواهد شد.
شریفی به برنامه های ویژه نوروز اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه نوروز با عنوان نو روزگار از تاریخ 2 تا 12 فروردین برگزار خواهد شد.در سال گذشته این برنامه از 26 اسفند تا 2 فروردین برگزار شد. امسال ما 11 روز در خدمت شهروندان،گردشگران و توریست های خارجی هستیم.
ستاد گردشگری شهر تهران بنا به تدابیر دکتر قالیباف تشکیل شد و مجموعه برج میلاد از زیر مجموعه های آن است و ما با لوگوی تهران میزبان ایران به این مجموعه خدمت می‌کنیم.
او در ادامه به بخش های دیگر برنامه نوروزگار اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه ها برای مخاطبان شهری در نظر گرفته شده است و در آن 20 غرفه بابرای مخاطبین مختلف از جمله کودکان، نوجوانان،خانواده دد حوزه های آموزشی،فکری،بازی، فروشگاهی و صنایع دستی به علاقمندان خدمات ارائه می کنند.

او افزود:یکی از ویژگی های مجموعه برج میلاد خانواده محور بودن برنامه های پیش بینی شده است. بیشتر برنامه های اجرا شده تا کنون خانواده محور بوده اند و حضور خانواده ها در این برنامه ها بسیار منسجم و پررنگ بود. امیدواریم بتوانیم برنامه های خود را باهمین محوریت برای شهروندانی که امکان سفر نداشته اند ارائه دهیم.
شریفی در ادامه گفت: استقبال مردم از صنایع دستی باعث شد یک طبقه از مجموعه را به این هنر اختصاص دهیم که درآن 40 هنرمند آثار خود را ارائه می دهند.
او افزود: یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده دد سال 95، برگزاری مراسم روز جمهوری اسلامی ایران در 12 فرودین با همکاری صدا و سیما است.
او در پایان به برنامه های این مجموعه در راستای کودکان کار اشاره کرد و افزود: در راستای حمایت از کودکان کار در بحث موسیقی اقدام به شناسایی کودکان کار کرده ایم.این کودکان که در خیابان ها به نوازندگی میپرداختند را شناسایی و موسیقی آنها را ارزیابی کرده ایم. در برخی از شب های نوروز کنسرت هایی در این مجموعه برگزار می شود.این کودکان قبل از کنسرت موسیقی اجرا می کنند و هدف ما از این برنامه حمایت از کودکان کار است.

20104

کد خبر: 605860

وب گردی

وب گردی