فروش بلیط های نوروزی قطار از امروز آغاز شد

شرکت رجا، با ایجاد ظرفیت‌های جدید برای سفرهای نوروزی، بلیت‌های سفر را از صبح امروزدر مسیرهای مشهد مقدس و یزد عرضه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت رجا، بلیت ‌قطارهای جدید نوروزی را با موافقت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران عرضه می‌کند.

روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: ظرفیت‌های جدید از قطارهای تندروی پردیس و واگن صبا ویژه بوده که عرضه بلیت آنها از سامانه‌های فروش رجا از ساعت 11 صبح امروز 18 اسفند ماه آغاز می‌شود.

علاوه بر قطارهای یادشده، ظرفیت ناشی از بلیت‌های استردادی برای ایام نوروز 1395 نیز برای همه مسیرها در زمان فوق الذکر، از طریق سیستم فروش آنلاین در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

بر اساس این اعلام متقاضیان خرید بلیت قطار علاوه بر امکان تماس با سامانه‌ی 1539 می‌توانند به سایت فروش بلیت اینترنتی این شرکت با نشانیwww.raja.ir یا مراکز و نمایندگی‌های فروش بلیت قطار در سراسر کشور مراجعه کرده و از آخرین وضعیت موجودی بلیت‌ها مطلع شوند.

روابط عمومی رجا اعلام کرد: متقاضیان با برنامه‌ریزی مطلوب علاوه بر ظرفیت‌های ایجاد شده جدید، می‌توانند از تخفیف‌های ارایه شده در بلیت برخی از قطارهای این شرکت در مسیرهای مختلف به ویژه در هفته دوم تعطیلات نوروزی استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

102/602

کد خبر: 605961

وب گردی

وب گردی