اسفندیاری: با دست خالی می رویم اما با دست پر برمی گردیم

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی کفت:ما با دست خالی به مسابقات می رویم اما با دست پر بر می گردیم.

علی اسفندیاری در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص بازی های پیش رو اینگونه اظهار کرد :ما در اصل دو فینال داریم که یکی از آن صبح برگزار می شود که مسابقه بسیار سختی است چون تیم مقابل 2بازیکن ملی پوش دارد. البته تیم دانشگاه آزاد هم تیم بسیار قوی است و من می دانم که می توانیم حریفان را شکست دهیم اما یک بازی هم بعد از ظهر داریم که تیم مقابل بسیار تیم قوی است و آن مسابقه بسیار سخت است .نمی گویم سخت، بسیار سخت است .زیرا تیم حریف 5 بازیکن ملی پوش دارد و یک بازیکن خارجی که همین کار را برای تیم ما سخت می کند اما باز هم تیم با هدف قهرمان شدن به مصاف رقیبان می رود و به امید خدا قهرمان و سربلند از زمین بیرون می آییم.

وی در خصوص آمادگی تیم برای مسابقات خاطرنشان کرد: تیم ما آمادگی کامل را دارد و من از وضعیت فعلی تیم راضی هستم . چون تیم ما از بچه های جوان تشکیل شده و آنها برای قهرمانی تلاش می کنند. برای این بازی مصدومی نداریم و همین باعث می شود که تیم به سمت سکوی قهرمانی نزدیک تر شود. من و تیمم برای سکوی قهرمانی خیز برداشته ایم و اگر خدا یار و همراه ما باشد و بچه ها از همه ی وجودشان تلاش کنند قهرمان می شویم.

وی درباره شرایط تیمش گفت:من از بچه های تیم بسیار رضایت دارم خودشان را به من نشان داده اند و کاری کردند که من حالا بتوانم ادعا کنم که قهرمانیم. روی کاغذ تیم حریف از ما بهتر است اما باید در روز مسابقات ببینیم چه اتفاقاتی می افتد.

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص سخت ترین حریفی که با آن روبرو شده اند افزود : تمام تیم های حریف تا اینجا قدرتمند ، مسلط و جوانی بوده اند که توانستیم شکستشان بدهیم و به اینجای کار برسیم اما از حالا به بعد تیم پاس قوامین سرسخت ترین حریف ما به شمار می رود که بسیار سر سخت هستند .

وی در صحبت های پایانی گفت:از حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی بسیار ممنونم و از کادر فنی،دکتر دادگان وسایر مدیران و عوامل دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می کنم.

602/605

کد خبر: 606091

وب گردی

وب گردی