آعاز مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان/از ایده بازی تا بازاریابی

مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای از ساعت 9 صبح امروز با حضور بیست و چهار تیم شرکت کننده از سراسر کشور در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم افتتاحیه این مسابقه دکتر اخباری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان بیان کرد: بازی های رایانه ای تنها و صرفا در دنیای امروز دیگر بعنوان یک سرگرمی و تفریح برای کودکان و نوجوانان شناخته نمی شود بلکه یک صنعت با گردش مالی بسیار بالا می باشد و بعنوان عاملی مهم و تاثیرگذار و یکی از قویترین رسانه های مجازی است که بر رده سنی خاصی تاثیرگذاز است که این اثرات می تواند تا پایان عمر همراه اشخاص باشد.

رئیس برگزار ی این مسابقات در ادامه بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با برگزای سه دوره از این مسابقات توانسته است نقش آموزش و توانمند سازی تیم های شرکت کننده در این مسابقات را به نحو احسن انجام دهد و اظهار امیدواری کرد که در این دوره از مسابقات بتوانیم به بلوغ و بازاریابی این بازی ها و صنعت دست پیدا کنیم.

درادامه مراسم افتتاحیه دکتر لاجوردی رئیس کمیته داوران این مسابقات بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تاکنون سه دوره از این مسابقه ها را با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار کرده است.
وی اضافه کرد: از جمله تفاوت های این مسابقات با دوره های پیشین، انجام داوری مسابقه ها به صورت مستقیم در مراسم اختتامیه و همچنین حضور 6 داور مسابقات در طول انجام مسابقه در بین تیم هاست که به داوری موقت، راهنمایی و کمک های کلی تیم ها خواهند پرداخت.
دکتر لاجوردی همچنین گفت: در آیین اختتامیه هر تیم موظف است یک فیلم سه دقیقه ای از بازی خود را ارائه کند و نیز یک جایزه ویژه نیز از سوی تماشاگران و بازیکنان در آیین اختتامیه به بهترین بازی تعلق خواهد گرفت.

در ادامه به قید قرعه سه واژه مرز – دفاع و پرواز از سوی سه نفر از تیم های شرکت کننده از بین بیست واژه انتخاب شد که تیم های باید به مدت 48 ساعت با خلق یک ایده یک بازی جدید سازند.

20101

کد خبر: 606463

وب گردی

وب گردی