صافی: وقتی قهرمان شدیم یک نفس راحت کشیدم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت:وقتی زنگ را زدند ما یک نفس راحت کشیدیم.

احمد صافی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص مسابقات دیروز و قهرمانی تیم کاراته آقایان دانشگاه آزاد اسلامی اینگونه اظهار کرد:بازی ها بسیار سخت و فراتر از انتظارات ما بود طوری که ما واقعاً غافلگیر شده بودیم . بازی ها بچه هارا بسیار خسته کرد و روی من به عنوان سرمربی تیم هم فشار زیادی بود و تا لحظات آخر هنوز نمی شد فهمید کدام تیم قهرمان است اما بعد از این که توانستیم نتیجه را به تساوی برسانیم با خوشحالی فراوان و آرامشی دلچسب قهرمان این دوره از مسابقات شدیم. مسابقات دیروز با دو گروه شروع شد که از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی رفتند، سرگروه یک با تیم گروه دو مسابقه داشت و سرگروه دو با تیم دوم گروه یک بازی داشت که ما در گروه خودمان اول شدیم بازی ها سخت بود اما باتلاش های فراوان و زیاد توانستیم قهرمان این دوره از مسابقات بشیم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص سطح این دوره لیگ کاراته گفت:وقتی که بازی ها آنالیز می شود و وقتی می بینیم بازیکنان طعم اردو های خارج از کشور و طعم مدال های مختلف را چشیده اند همین نشانگر این است که سطح لیگ بالا بوده اما با حضور این بازیکنان در مسابقات و دیدن بازی های هیجان انگیز و نتایج های غافلگیر کننده می توان گفت که سطح بسیار بالا بوده است. البته نا گفته نماند که تیم هایی که در این مسابقات حضور پیدا کردند تیم های شناخته شده ای بودند که همین هم باعث بالا رفتن سطح لیگ می شود.این مسابقات بسیار سخت و قهرمان شدن بسیار سخت تر بود اما وقتی خیالمان راحت شد که قهرمان شده ایم یک نفس راحت کشیدیم .

وی درخصوص سخت ترین حریفشان در لیگ اینگونه خاطر نشان کرد:همه ی حریفان ما جوان های با تجربه و حرفه ای بودند اما اگر بخواهم روی سخت ترین حریفمان دست بگذارم یک تیم مناطق نفت خیز و دوم تیم پاس قوامین در فینال بود که واقعاً حریفان سرسخت و قدرتمندی بودند اما با کمک ذبیح الله پورشیب و دیگر بچه های تیم توانستیم قهرمان شویم.

صافی در پایان خاطر نشان کرد: از سرپرست تیم و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دکتر دادگان و آقای پهلوان وسایر عزیزانی که برای ما زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

605/602

کد خبر: 606465

وب گردی

وب گردی