موافقت کمیته مربیان AVC با پیشنهادهای عضو ایرانی

کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا با پیشنهادات عضو ایرانی خود موافقت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا روز گذشته در مقر این کنفدراسیون در شهر بانکوک تایلند و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

دبیرکل فدراسیون والیبال ایران و عضو این کمیته پیشنهادهایی در این نشست ارائه کرد که تمامی اعضا با آنها موافقت کردند.

محمود افشاردوست در تشریح این موارد گفت: نخستین پیشنهاد برگزاری سمینارهای تخصصی برای مربیان تیم های ملی کشورهای قاره آسیا و مربیان برتر این قاره بود که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد در دو سال نخست این سمینارها با تدریس اساتیدی از فدراسیون جهانی والیبال برگزار شود و مدرسانی از آسیا نیز در کنار آنان نحوه تدریس را یاد بگیرند.

وی تاکید کرد: بعد از مدتی که مدرسان آسیایی تجربه لازم برای برگزاری اینگونه سمینارها کسب کنند، کنفدراسیون والیبال آسیا این دوره ها را به صورت مستقل برگزار خواهد کرد.

دبیرکل فدراسیون والیبال در ادامه به اختلاف سطح والیبال قاره آسیا نسبت به جهان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد دوم به کمیته مربیان، اعزام نمایندگانی از کمیته مربیان AVC به مسابقات قاره کهن آسیا است تا گزارشی از سطح این رقابت ها و نقاط ضعف فنی آنها تهیه شود و در نشست کمیته مربیان این موارد بررسی تا راهکاری برای برطرف کردن ضعف ها ارائه شود.

افشاردوست تاکید کرد: ادامه این روند می تواند به رشد و توسعه والیبال آسیا کمک کند تا سطح فنی آن به جهان نزدیک شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال و عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا در ادامه به پیشنهاد پارک کی وون در کمیته مربیان اشاره کرد و گفت: وی من را به عنوان دبیر دوم کمیته پیشنهاد داد و دیگر اعضا نیز با آن موافقت کردند و قرار شد موارد کمیته مربیان را با همکاری دبیر اول بحرینی این کمیته پیگیری کنیم.

محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال به همراه نمایندگانی از کره جنوبی، بحرین، عربستان، هند، چین، ژاپن، استرالیا و عمان اعضای کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا هستند.

604/602

کد خبر: 606514

وب گردی

وب گردی