طرح گلگشت نوروزی آغاز به کار کرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، خبر داد: طرح گلگشت نوروزی سال 95 با هدف نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت استان تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی عابدینی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان تهران با اعلام این خبر افزود: این طرح شامل نظارت بر عرضه مطلوب و کنترل کیفیت و کمیت سوخت عرضه شده به متقاضیان است.

وی گفت: در این طرح که مرحله نخست آن از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان روز 17 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، بازرسان از جایگاه های عرضه سوخت سراسر استان تهران بازدید می کنند.

وی افزود: یکی از آزمون های این بازدیدهای ادواری بررسی وجود آب و سایر مایعات در بنزین است ضمن اینکه بنزین عرضه شده از لحاظ کیفیت و کمیت مورد بررسی قرار می گیرد.

عابدینی کنترل سامانه هوشمند سوخت و درگاه های پرداخت الکترونیکی وجه سوخت را یکی دیگر از آزمون های انجام شده در این بازدیدها اعلام کرد و افزود: در صورت وجود نقص یا کاستی در هر یک از موارد ذکر شده یا احتمال دارا نبودن شرایط مناسب جایگاه داری بازرسان با اخطار قبلی اقدام به تعطیلی جایگاه می کنند و رفع نقص جایگاه امکان ادامه فعالیت نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان تهران همچنین با اشاره به آمادگی یک شرکت برای عرضه سوخت در تمام جایگاه ها گفت:‌ جایگاه های سیار این شرکت هم آماده هستند تا در صورت وجود تراکم در محورهای ورودی و خروجی استان به محل اعزام شده و سوخت موردنیاز مسافران نوروزی را تامین کنند.

وی افزود: از چندی پیش با اصرار کمیته بحران در سطح شرکت و هماهنگی با کمیته مواقع ضروری استانداری تهران آماده هستیم تا مشکلات به وجود آمده برای مسافران نوروزی را در سریع ترین زمان ممکن رفع کنیم.

عابدینی گفت: ضمن اینکه در این روزها پانزده هزار نفر از عوامل توزیع اعم از جایگاه داران ، متصدیان جایگاه و کارکنان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان تهران در آماده باش کامل به سر می برند.

وی در پایان تاکید کرد: این بازدیدها ادواری است و در طول سال اجرا می شود اما به طور ویژه در نوروز طرح گلگشت به اجرا گذاشته شده است.

401/602

کد خبر: 606602

وب گردی

وب گردی