دانشگاه شریف برترین سازمان ترویج دهنده مدیریت دانش محور در دنیا

انجمن بین المللی مدیریت دانش محور، جایزه ی سازمان برتر جهانی در حوزه ی مدیریت دانش محور را به دانشگاه صنعتی شریف اهدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، "آندریاس برندنر" رئیس انجمن بین المللی مدیریت دانش محور در کشور اتریش در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر (MAKE) در ایران، تندیس و جایزه برترین سازمان مروج مدیریت دانش محور دنیا را به "سعید سهراب پور" رئیس دفتر ارزیابی و هدایت سازمان های دانشی کشور اعطا کرد.


بنا بر این گزارش؛ انجمن بین المللی مدیریت دانش محور در کشور اتریش مستقر است و همه ساله، عملکرد سازمان های دنیا که در زمینه توسعه و ترویج مدیریت دانش محور فعالیت دارند را مورد ارزیابی قرار داده و برترین سازمان را انتخاب و معرفی می کند.


شفیعی زاده دبیر جایزه جهانی MAKE در ایران درخصوص اهمیت این جایزه بین المللی گفت: این جایزه که بالاترین مرجع ارزیابی سازمان های دنیا در زمینه مدیریت دانش محور محسوب می شود سال گذشته به یونسکو و سال قبل از آن به مرکز مدیریت دانش محور آژانس بین المللی انرژی اتمی و به شخص 'یوکیو آمانو' اعطا شد.


مهدی شفیعی زاده گفت: انجمن بین المللی مدیریت دانش محور، سال گذشته از ما خواست که مستندات سوابق فعالیت دفتر ارزیابی و هدایت سازمان های دانشی ایران را برای آنها ارسال کنیم که امروز مشخص شد، این دفتر موفق به کسب عنوان برترین سازمان مدیریت دانش محور دنیا شده است.


او نقش دفتر ارزیابی و هدایت سازمان های دانشی ایران در برگزاری جایزه جهانی MAKE در کشور، دوره های آموزشی و همچنین اعزام شرکت های ایرانی به بازدیدهای بین المللی و فراهم کردن زمینه آشنایی و تبادل تجربیات میان آنها با بهترین های دنیا در عرصه مدیریت دانش محور را در کسب این موفقیت موثر دانست.
20103

کد خبر: 606616

وب گردی

وب گردی