حرفه ای های فوتبال در مصدومیت به سر می برند

خسرو حیدری، سید جلال حسینی، آندو و منتظری بازیکنان با تجربه ای هستند که این فصل آسیب دیده اند.

به گزارش ایسکانیوز،به نظر می رسد بازیکنان با تجربه تیم ملی، کم کم به روزهای پایانی خود در تیم کارلوس کروش نزدیک می شوند. نگاهی به وضعیت اخیر آنها نشان می دهد، به خاطر فشار تمرینات در این سن، زیاد آسیب دیده اند. سید جلال حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری و آندو 4 بازیکنی هستند که بیشترین تجربه را در تیم ملی دارند و هر سه، اخیرا آسیب دیده اند. شاید این یک اتفاق باشد اما شاید عاملی شود که خانه تکانی تیم ملی زودتر صورت بگیرد.

سید جلال حسینی
سید جلال قبل از بازی هند و گوام آسیب دید و نتوانست به کورد 100 بازی ملی برسد. ابتدا قرار بود او تنها دو هفته به دور از میادین باشد اما دوری اش بیش از اینها طول کشید. سید جلال نزدیک به دو ماه دور از میادین بود و سپس بازگشت. او در حال حاضر برای نفت بازی می کند و مسن ترین و با تجربه ترین بازیکن تیم ملی به حساب می آید. او جزو بازیکنانی است که آرام آرام از تیم ملی ایران کناره گیری می کند.
خسرو حیدری
او هم بازیکنی است که مصدوم شد. خسرو این فصل فشار زیادی در بدنسازی اول فصل آورد و همان روزها کمی آسیب دید. با این حال زود برگشت و برای آبی ها به میدان رفت و ستاره شد. خسرو اما در تعطیلات لیگ مصدوم شد و چند هفته ای است که برای استقلال بازی نمی کند. او هم جزو بازیکنان با تجربه تیم ملی بود که آسیب دید.
پژمان منتظری
او بازیکنی است که همچنان مدافع قلدری نشان می دهد. پژمان هم اما امسال کم آسیب ندید. این بازیکن با تجربه که جام ملت های استرالیا را به خاطر مصدومیت کشاله از دست داد، امسال در دو مرحله آسیب دید که اتفاقا باعث اعتراض مسئولان الاهلی شد. منتظری هم بعد از اولین مصدومیت قرار بود تنها دو هفته از میادین به دور باشد اما بیش از 4 بازی تیمش را از دست داد. او این اواخر هم با مصدومیت مچ پا روبرو شد اما الان حالش خوب است.
آندو
او جزو بازیکنانی است که در دوران بازیگری اش به نسبت بازی خشن اش، کم آسیب دیده است. آندو اما در بازی فولاد و سایپا آسیب دید و حالا حضور در تیم ملی با شک و تردید همراه است. با آنکه او وضعیت زانویش را خوب توصیف می کند اما شاید دو بازی پیشروی تیم ملی را از دست بدهد.

605/602

کد خبر: 606624

وب گردی

وب گردی