دست فروش ها و بساط گستران راسته های تجاری مرکز شهر ساماندهی  شدند

درپی اقدامات شهرداری منطقه 11 که با همکاری تیم انضباط شهری و نیروی انتظامی برای برقراری نظم و بازگشت آرامش صنفی به کسب و کار در خیابان جمهوری ، چهارراه امیر اکرم و مراکز خرید پیرامون خیابان ولی عصر (عج) انجام شد؛کسبه خیابان جمهوری با نصب بنر از شهرداری تشکر کردند .

به گزارش ایسکانیوز به منظورساماندهی دست فروش ها که در روزهای اخیر تعداد آنها در راسته های تجاری و مراکز خرید بخش مرکزی شهر تهران افزایش یافته بود و اعتراض کسبه خیابان جمهوری نسبت به سد معبر بساط گستران و بر هم زنندگان نظم شهری را به دنبال داشت ؛ شهرداری منطقه 11 با همکاری نیروهای شهربان و نیروی انتظامی دست فروشان به سمت خیابان شهید برادران مظفر هدایت شدند.

بر اساس این گزارش طی 3 روز گذشته ضمن اطلاع رسانی به دست فروشان خیابان جمهوری و ولی عصر (عج) مبنی بر ممنوعیت قانونی بساط گستری ؛ از ایجاد سد معبر و فعالیت دست فروشان در سطح محدوده ممانعت به عمل آمد. ضمن این که به منظور کمک به شهروندان دست فروش خیابان شهید برادران مظفر که در نزدیکی خیابان جمهوری این افراد برای و مراکز خرید قرار دارد تا شب عید برای بساط گستری این افراد در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس کسبه خیابان جمهوری با نصب بنر از شهرداری تشکر کردند.

کد خبر: 606935

وب گردی

وب گردی