تصاویر جدید HTC 10 را ببینید

امروز تصاویری در اکانت توییتر tanalibera@ منتشر شده که مربوط به گوشی HTC 10 می‌شوند. در این تصاویر قاب جلویی و قاب پشتی گوشی دیده می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، در تصویری که از پشت گوشی منتشر شده دوربین آن دیده می‌شود. در کنار دوربین فلش قرار گرفته که در مقایسه با M9 بزرگ‌تر است. براساس شایعاتی که قبلا منتشر شده، این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری خواهد داشت. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است. از نظر طراحی، این تلفن همراه هوشمند ظاهر متفاوت‌تری در مقایسه گوشی‌های قبلی این شرکت ندارد و در حالی که HTC گفته بود در این گوشی تغییرات ظاهری ایجاد می‌کند، شاهد چنین اتفاقی نیستیم.

گوشی HTC 10

در تصویری که از جلوی گوشی منتشر شده هم شاهد صفحه نمایش 5.2 اینچی AMOLED این تلفن همراه هوشمند هستیم. دوربین جلو در سمت راست قرار دارد و در پایین گوشی هم دکمه‌ی خانه و دکمه‌های لمسی مربوط به سیستم عامل اندروید دیده می‌شوند.

شرکت HTC هنوز پرچم‌دار جدید خودش را به شکل رسمی معرفی نکرده؛ اما تا این لحظه خبرهای مختلفی از HTC 10 منتشر شده است. به احتمال زیاد گوشی جدید این شرکت تا مدتی دیگر به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

20103

کد خبر: 607000

وب گردی

وب گردی