تابش: انتخابات نشان داد که رای مردم حقی است که اگر در جای خود گذارده شود شگفتی می‌آفریند

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت :انتخابات هفتم اسفند پدیده ای چند وجهی است که در آن پیروزی ملت، نظام، رهبری، مردم سالاری، عقلانیت، امید و اصلاحات و اعتدال به دست آمد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، محمدرضا تابش صبح امروز در نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم لیست امید در انتخابات مجلس دهم در محل کتابخانه ملی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات بداخلاقی، تنش و ناکارآمدی را نفی کردند گفت: مردم این پیام را دادند که باید به وحدت در گفتمان مشترک پایبند باشیم و تمام توان خود را برای کمک به دولت و توسعه و پیشرفت کشور به کار ببندیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات هفتم اسفند پیام روشنی برای ائتلاف امید، حاکمیت و جامعه دارد، مردم پیش از انتخاب اصلاح‌طلبان به مشی و روش اصلاح، اعتدال و عقلانیت رای دادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب با حق الناس قلمداد کردن حق مردم میدان را برای حضور حداکثری گشودند و رئیس جمهور و دولت با معیارقراردادن قانون تا آنجا که توانستند از حقوق شهروندان در انتخابات دفاع کردند.

تابش در ادامه با بیان اینکه این انتخابات نشان داد که رای مردم حقی است که اگر در جای خود گذارده شود شگفتی می‌آفریند، تاکید کرد: انتخابات 7 اسفند پدیده ای چند وجهی است که در آن پیروزی ملت، نظام، رهبری، مردم سالاری، عقلانیت، امید و اصلاحات و اعتدال به دست آمد.

203/201

کد خبر: 607251

وب گردی

وب گردی