مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمی گفت: به درخواست خارج از نوبت و شخصی برخی مسئولان ترتیب اثر داده نمی شود.

مجید محمد غریبانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به ضرورت رعایت نظم و قانون و مراعات حال مردم در شماره دهی ها اضافه کرد: حقوق تمامی بیماران ایجاب می کند که با درخواست های خارج از نوبت و شخصی برخی مسئولان همانند عموم مردم برخورد شده و ترتیب اثر داده نشود.

وی تصریح کرد: این مهم طبیعتا مشکلاتی را هم برای سیستم در پی خواهد داشته و پیشنهاد می شود مسئولان ارشد شهرستانی و استانی برای بهبود وضعیت درمانی در مقابل خواسته های غیرقانونی عکس العمل نشان دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمی یادآور شد: نسبت ویزیت بیماران درمانگاه های تخصصی در شهرستان گرمی در مقایسه با سایر شهرستان ها بالا است.

این مسئول اظهار کرد: باید برای بررسی وضعیت بیمارستان تعداد پذیرش بیماران در شهرستان های مختلف استان بررسی شود.

غریبانی گفت: علی رغم مشکلاتی که حوزه بهداشت و درمان در تمام شهرها دیده می شود اما تلاش می شود با رعایت چارچوب های قانونی رضایتمندی مردم کسب شود و در آخرین بازدید هیأت رییسه محترم دانشگاه از دانشکده پرستاری و شبکه بهداشت و درمان گرمی روند خدمت رسانی این مرکز مطلوب ارزیابی شد.

این مسئول با تقدیر از زحمت کشان حوزه بهداشت و درمان شهرستان بیان کرد: همه متخصصان شهرستان با تمام ظرفیت نسبت به ویزیت بیماران اقدام می کنند و نباید زحمات آن ها به این راحتی نادیده گرفته شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تداوم حمایت مسئولان از اقدامات تحول گرایانه این حوزه شاهد بهبود وضعیت بیش از پیش نیز باشیم.

غریبانی همچنین از افتتاح مطب متخصص اطفان در گرمی خبر داد و افزود: با پیگیری های بعمل آمده از یکماه قبل نیز بزودی با افتتاح مطب متخصص اطفال و نیز انتقال بخشی از کلینیک ویژه تخصصی به داخل شهر جوابگویی بهتری به مراجعین محترم ارائه خواهد شد.

کد خبر: 607421

وب گردی

وب گردی