100 هزار اتاق برای اسکان فرهنگیان در نوروز /مراکز اسکان از ۲۶ اسفندتا 12 فروردین آماده پذیرش فرهنگیان

رئیس اداره رفاه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۰۰ هزار اتاق در اسکان نوروزی فرهنگیان مدنظر قرار گرفته است، گفت: مراکز اسکان به ویژه در شهرهای مهمان پذیر از عصر ۲۶ اسفند آماده پذیرش فرهنگیان هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم علی‌اصغر طلوعی با بیان این‌که تا پایان 21 اسفند 13 هزار و 166 نفر به صورت اینترنتی در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده‌اند گفت: حدود 15 هزار اتاق، 25 هزار و 645 روز و 66 هزار و 76 نفر تاکنون پذیرش شده‌اند.

او افزود: 100 هزار اتاق (کلاس درس) از بعدازظهر 26 اسفند به ویژه در شهرهای مهمانپذیر آماده پذیرش فرهنگیان به صورت حضوری هستند. 20 درصد رزرو مراکز اسکان نوروزی به صورت اینترنتی و 80 درصد به صورت حضوری است البته در شهرهای مانند تهران رزرو مراکز اسکان کاملاً به صورت اینترنتی است.

رئیس اداره رفاه وزارت آموزش و پرورش گفت: هر فرد فرهنگی سه روز می‌تواند در مراکز اسکان اقامت داشته باشد. امسال این امکان بوجود امده تا 20 درصد ظرفیت خانه‌های معلم به صورت اینترنتی رزرو شود. البته ابید توجه داشت که ظرفیت خانه‌های معلم اندک و تعداد متقاضیان بالاست.

طلوعی با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی تا 12 فروردین ادامه داد، گفت: سامانه تلفنی در تمامی استان‌ها فعال است که پاسخگوی سوالات فرهنگیان در رابطه با اسکان نوروزی است.

105105

کد خبر: 607435

وب گردی

وب گردی