تشییع پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی ‎

پیکر پاک دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور جمعی کثیری از مردم ولایتمدار و مسئولان شهرستان ، روسای واحدهای دانشگاه آزاد استان گیلان ، اعضای هیات علمی ، کارکنان دانشگاه و دانشجویان تشییع و تدفین شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در مراسم تدفین پیکر پاک این دو شهید با تقدیر و تشکر از مردم قهرمان و انقلابی شهرستان بیان کرد : بنده از ریاست عالی دانشگاه آزاد ، دکتر میرزاده و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد که بر انجام کارهای فرهنگی که تشییع پیکر شهدای گمنام یکی از آنان بوده و بر اجرایی شدنش تاکید داشتند تشکر میکنم.

علیرضا اقدامی در ادامه اضافه کرد : ما بسیار خورسندیم که امروز میزبان دو شهید گمنام هستیم و افتخار میزبانی از این شهید را ارج می نهیم و خوشحالیم که توفیق خدمتگزاری برای این عزیزان را پیدا کردیم.

وی در ادامه افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی امروز میزبان دو پرستو مهاجر ، دو کبوتر خونین بال ، دو عاشق وارسته و از دنیا رهیده است و از جهت به خود می بالد که افتخار زیارت دو شهید گمنام را پیدا می کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد : امید است که این دانشگاه شایستگی میزبانی از این دو مهمان بزرگ را داشته باشد.

گفتنی است شب گذشته نیز مراسم وداع با پیکر پاک این دو شهید با حضور جمع کثیری از دانشجویان در مصلی بزرگ بندرانزلی برگزار شد.

20101

کد خبر: 607553

وب گردی

وب گردی