دفاتر فروش بلیت قطار رجاء در ایام تعطیل هم باز است

بلیت‌های موجود قطارهای مسافری رجا در روزهای تعطیل هم از طریق دفاتر فروش کشیک عرضه می شود.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی شرکت حمل ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: تعدادی از مراکز فروش بلیت در شهرهای مختلف کشور به صورت کشیک در ایام تعطیل ؛ بلیت قطار، استرداد بلیت و دیگر خدمات را عرضه می‌کنند.

هموطنان گرامی برای اطلاعات بیشتر در خصوص کشیک دفاتر فروش بلیت‌، نشانی دفاتر فروش و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 1539 (تهران) و55122417 -021( شهرستان‌ها) تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است. .

شرکت رجا از برترین‌های حوزه راهبری و فنی خود تجلیل کرد

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا- در مراسم تجلیل برترین های حوزه راهبری و فنی شرکت رجا با اشاره به شرایط سخت اقتصادی شرکت‌ها در سال 94 گفت: ابتدای سال اقتصاددانان هشدار داده بودند که سال جاری سالی سخت برای اقتصاد کشور است و در بخش صنعت به ویژه حمل ونقل ریلی هم این مشکلات گریبان گیر بود.

سیدحسن موسوی نژاد در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه مهمانداران و نیروهای خدماتی گفت : تمام زحمات و مسئولیت‌های رجا در خط مقدم خدمات رسانی بر عهده‌ی رؤسای قطار، ترن ست رانان و مهمانداران است.

مدیرعامل رجا عنوان داشت: امیدواریم با به نتیجه رسیدن تلاش‌های دولت تدبیر و امید، سال 95 سال خوبی برای مردم باشد و پیش بینی‌ها نیز همین را می‌گوید.

وی افزود: مراسم تجلیل از خادمان عرصه بخش مسافری ریلی امسال مختصر برگزار شد اما تلاش می کنیم و با پی گیری ها و هماهنگی هایی که با راه آهن انجام شده در سال بعد ان شالله مراسم جامع و مفصلی تدارک دیده خواهد شد.

موسوی نژاد با بیان این که براساس گزارش واحدهای فنی امیدواریم در ایام پیک نوروزی 95 هیچ گونه مشکل فنی پیش نیاید ،‌ اعلام کرد: در عید معمولاً همه به تفریح و سفر می پردازند و لی برخلاف سایر بخش ها نتیجه و ثمره فعالیت ها و زحمات ما دقیقاً در ایام تعطیلات نوروزی است و همه ی بخش های اجرایی این شرکت در خدمات مسافران عزیز هستند.

حسین راشدی، معاون مسافری راه آهن هم - در این مراسم ضمن گلایه از واگذاری غیر کارشناسی رجا اعلام کرد: این اقدام غیرکارشناسی باعث شد تا رجا با مشکلات عدیده ای مواجه شود.

وی افزود بنده از نزدیک شاهد زحمات و مشقات مدیران و مسؤولان رجا در ارائه ی خدمات علی رغم کمبودها و کاستی های موجود هستم.

راشدی با اشاره به زحمات و خدمات مهمانداران و نیروهای خدماتی افزود: متأسفانه مهمانداران آن چنان که باید به حقوق شان نرسیده اند و تمام تلاش ما این است تا با رایزنی هایی که در حال انجام ان شاالله برای سال 95 و 96 اتفاقات خوبی برای رجا رقم بخورد.

وی همچنین از مسئولان تأمین اجتماعی خواست تا باور کنند که رجا به این شرکت واگذار شده و حمایت های لازم را از رجا دریغ نورزند.

رئیس هیأت مدیره رجا در ادامه این مراسم ضمن اشاره به این که جابه جایی 70 درصد مسافران بخش ریلی بر دوش رجاست و این با مسئولیت ما را بیشتر می کند، اظهار کرد: در سال جاری یکسری مشکلات داشتیم و این کار را برای ما سخت می کرد و امیدواریم

با همکاری راه آهن و برنامه هایی که از طرف تأمین اجتماعی و هلدینگ گردشگری پیش بینی شده است ان شا الله برای دو سال اینده دوره رو به توسعه ای خواهیم داشت.

در این مراسم برترین های حوزه راهبری و فنی که به عنوان خادم برتر انتخاب شده بودند ، معرفی شدند.

602/401

کد خبر: 607703

وب گردی

وب گردی