قلعه نویی: پاختاکور تیم ریشه‌داری است/ هردو تیم برای برد می آیند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:پاختاکور تیم ریشه‌دار است که در صدر جدول ازبکستان قرار دارد و فردا بازی سختی داریم.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قعله‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم برای چندمین بار به ازبکستان آمدم در تیم پاختاکور دوستان خوبی داشتم. سمبل که مربی تیم ملی شما است دوستم بود.

وی افزود: پاختاکور تیم ریشه‌دار است که در صدر جدول ازبکستان قرار دارد. بازی سختی داریم. بازی فردا همانطور که برای پاختاکور مهم است برای ما هم مهم است.

وی افزود: باید سرعت این تیم را بگیریم تا بتوانیم با امتیاز ازبکستان را ترک کنیم. در مجموع امیداورم بازی خوبی از آب در بیاید.

سرمربی قلعه‌نویی در ادامه در مورد اینکه آیا در خارج از خانه‌ هجومی بازی می‌کند، تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد هدف اول ما این است که گل نخوریم و سپس به گل برسیم اگر با امتیاز باز گردیم حسنش این است که این اختلاف امتیاز باقی می‌ماند و شانس صعودمان بالا می‌رود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که فوتبال ایران چرا نسبت به سال‌های قبل از 2000 نتایج خوبی نمی‌گیرد، گفت: سوال بسیار خوبی پرسید. در تقویم جدید این مشکل وجود دارد که تیم‌های غرب آسیا 2 سال در لیگ قهرمانان درگیر هستند. یک سال ما با سپاهان به جمع هشت تیم رسیدیم و توانستیم بنیادکار را با 3 گل شکست دهیم. یکبار هم با استقلال جزو 4 تیم رفتیم. ما با اتمام لیگ با تیم جدید به مسابقات آمدیم و این مسئله باعث شد که از تقویم آسیا ضربه بخوریم. این تصمیم کاملا غلط است.

وی در مورد اینکه چرا در بین بازیکنان خارجی فقط از آگوستو استفاده می‌کند، عنوان کرد:‌ از کاردوسو هم استفاده می‌کنیم ما به ترکیبی رسیدیم که در بازی‌های داخلی و خارجی جواب می‌دهد وقتی یک ترکیب جواب می‌دهد مربی از آن استفاده می‌کند. شما مستحضرید که بنده فقط 2 ماه است که هدایت این تیم را بر عهده گرفته‌ام. نانگ هم جدیدا به تیم آمده و نیاز به زمان دارد تا خودش را با تیم تطیق بدهد.

604/602

کد خبر: 607730

وب گردی

وب گردی