کشف بیش از 32 تن مواد محترقه درتهران

 رئیس پلیس آگاهی تهران گفت:بیش از 32 تن انواع مواد محترقه در پایتخت کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به کشف بیش از 32 تن مواد محترقه شامل 16 میلیون و 816 هزار عدد مواد محترقه در پایتخت گفت: بیش از 20 تن از این مواد در محدوده بازار تهران کشف و جمع آوری شد. همچنین مقدار قابل توجهی از این مواد را از دستفروشان غیرمجاز در سطح شهر جمع آوری کردیم.

او با اشاره به اینکه پلیس براساس تجربیات سال های گذشته از ورود مواد محترقه خطرناک قاچاق به پایتخت جلوگیری کردند. همچنین تیم های محسوس و نا محسوس پلیس با گشت زنی در اطراف بازار و محل های فروش مواد محترقه با متخلفان برخورد کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری تعدادی از سرکردگان قاچاق مواد محترقه خطرناک خبر داد و افزود: انبارها، باربری ها، اماکن عمومی و برخی پارکینگ های منازل که این مواد در آنها نگهداری و در میان خرد فروشان توزیع می شود با حکم مقام قضایی پلمب می شود. همچنین ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری از انبارها به صورت سرزده بازدید می کنند تا با متخلفان برخورد کنند.همچنین مواد کشف شده در اختیار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار می گیرد.

محمدیان خرید و فروش مواد محترقه را بازی با جان انسان ها دانست و تاکید کرد: در روز سه شنبه ماموران پلیس آگاهی نیز در آماده باش به سر برده و با هنجارشکنان برخورد می کنند.

105105

کد خبر: 607797

وب گردی

وب گردی