جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی/تصمیم گیری برای املاک مازاد واحدهای استان تهران

جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده شرکت سرمایه گذاری توسعه آزاد پاسارگاد(شرکت سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی) در خصوص نحوه سرمایه گذاری املاک و مستغلات مازاد واحدهای تهران شمال، تهران مرکزی، تهران جنوب و تهران غرب ارائه شد.

پس از بحث و بررسی دراین باره مقرر شد، (در چارچوب مصوبه هیات امنای استان تهران در راستای مصوبه هیات امنای مرکزی جهت تبدیل به احسن کردن اموال مازاد دانشگاه)، واحدهای دانشگاهی در ارائه املاک خود به شرکت به منظور احداث ساختمان ها و بازسازی و فروش، اجازه دارند با شرکت به عنوان یکی از واحدهای دانشگاه قرارداد لازم را بدون طرح در کمیسیون معاملات و این شورا منعقد کنند و برای انجام امور وکالت رسمی لازم در دفاتر اسناد رسمی تنظیم و تحویل دهند.

همچنین با موافقت اعضا مصوب شد شرکت توسعه آزاد پاسارگاد براساس آیین نامه معاملات خود، نسبت به انجام موضوع همکاری با واحدهای دانشگاهی و با مصوبه هیات مدیر خود اقدامات لازم را معمول می کنند.

شرکت توسعه آزاد پاسارگاد با رعایت صرفه و صلاح واحد دانشگاهی پس از انجام موضوع همکاری با توجه به سرمایه گذاری واحد و امکان پرداخت هزینه های اخذ پروانه ساختمانی و ساخت و ساز، حصه واحد دانشگاهی را تعیین و در پایان عملیات پس از اخذ مدارک لازم، اسناد مربوط با بهای آنرا پس از اخذ نظر واحد دانشگاهی منتقل می کند.

در این جلسه مقرر شد طرح مکاتبه لازم با صندوق توسعه ملی به امضا ریاست دانشگاه جهت تخصیص منابع به طرح های سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه صورت گیرد. همچنین دبیرخانه به طور منظم مصوبات را پیگیری و جلسات منظمی در این خصوص داشته باشد.

گفتنی است گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تاسیس شرکت دانش بنیان مشترک با صنایع آموزشی وزارت آموزش و پرورش برای تولید و تامین تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، ارائه و مقرر شد پیگیری لازم جهت اجرایی شدن مصوبات قبلی صورت گیرد.

20101

کد خبر: 607845

وب گردی

وب گردی