کشف و شناسایی جسد یکی از صیادان بوشهری در ساحل

دادستان بوشهر از کشف و شناسایی جسد یک صیاد بوشهری در سواحل استان بوشهر خبرداد و گفت: منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی درباره علت مرگ این فرد هستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، علی حسن پور از کشف و شناسایی جسد یک صیاد بوشهری در سواحل استان بوشهر خبرداد و گفت: منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی درباره علت مرگ این فرد هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز بوشهر در ادامه افزود: جسد احراز هویت شده است اما درباره علت مرگ این فرد هنوز پزشکی قانونی نظر نهایی را اعلام نکرده است که آیا قتل صورت گرفته و یا غرق شدگی بوده ، علت تامه مشخص نیست .

حسن پور در ادامه گفت: جسد دیگری هم در کشورکویت پیدا شده اما هنوز احراز هویت نشده است،DNA از خانواده مفقودی انجام اما هنوز جواب نیامده است.

او افزود: با توجه به مشخصات ظاهری احتمال اینکه جسد مفقودی از صیادان بوشهری باشد بسیار کم است.

براساس این گزارش، چندی قبل حسن پور دررابطه با آخرین جزئیات ربودن سه صیاد بوشهری از سوی صیادان کویتی گفت: وزارت امورخارجه و دریابانی با توجه به تفاهم نامه همکاری دوجانبه‌ای که بین دریابانی دو کشور ایران و کویت وجود دارد اقداماتی را انجام داده اند اما سرنوشت سه صیاد بوشهری هنوز نامعلوم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز بوشهر در ادامه افزود: براساس گزارش دریابانی پرونده ای برای سه نفر دیگر از این صیادان درارتباط با صید بدون مجوز تشکیل شده و پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است اما بیشترین پیگیریها درباره مفقود بودن سه صیاد بوشهری است.

او همچنین گفت: پیگیری های لازم از سوی مراجع مربوطه برای احراز این موضوع در حال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

20106

کد خبر: 607924

وب گردی

وب گردی