استقرار 40 جایگاه عرضه میوه تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار شهرداری

رئیس ستاد استقبال سازمان میادین میوه و تره بار از استقرار 40 جایگاه عرضه میوه تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، ساسان مسعودی، رئیس ستاد استقبال سازمان میادین میوه و تره بار،گفت: علاوه بر این، 2300 غرفه در 200 بازار کلانشهر تهران میوه مورد نیاز شب عید شهروندان تهرانی را تأمین می کنند.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی خوبی برای میوه شب عید به ویژه سیب و پرتقال انجام داده ایم، گفت: قیمت میوه در میادین میوه و تره بار 30 تا 40 درصد کمتر از سطح شهر است از این رو استقبال و رضایتمندی خوبی را از شهروندان شاهد هستیم.

مسعودی افزود: گروه های نظارتی کیفیت میوه عرضه شده برای شب عید را نظارت می کنند تا شهروندان به میوه های با کیفیت و قیمت مناسب دسترسی داشته باشند.
وی گفت: با ذخیره سازی های خوبی که انجام شده است کمبودی برای عرضه میوه نداریم ضمن اینکه افزایشی در قیمت میوه نیز نخواهیم داشت

مسعودی همچنین افزود: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در وارد کردن میوه قاچاق هیچ نقشی ندارد و برخورد با این موضوع بر عهده اتحادیه است ضمن اینکه حتی یک عدد میوه قاچاق نیز نه در میادین میوه و تره بار وجود دارد و نه عرضه شده است.

401

کد خبر: 608075

وب گردی

وب گردی