دستگیری همه عوامل سرقت مسلحانه 1 میلیاردی در پردیس/ کل پول به خزانه برگشت

دادستان پردیس گفت: تمام عوامل سرقت مسلحانه 1 میلیاردی در پردیس در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حیدر فتاحی، دادستان پردیس از دستگیری همه عوامل سرقت مسلحانه خودروی حمل پول حاوی یک میلیارد تومان پول بانک مسکن در پردیس در کمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: با استعانت از پرودگار متعال و با توسل به ائمه اطهار (ع) کلیه عواملی که در سرقت مسلحانه یک میلیاردی بانک مسکن پردیس نقش داشتند با رصد و پیگیری‌های شبانه روزی دستگاه قضایی و انتظامی و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین با پیگیری‌های هوشمندانه دستگاه قضایی و بررسی‌های فنی و تخصصی پلیسی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

او ادامه داد: یک میلیارد تومان پول سرقت شده نیز کشف و به خزانه برگشت.

همچنین غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در تشریح جزئیات بازداشت 4 عامل سرقت از خودروی حمل پول در پردیس اظهار کرد: با تلاش و پیگری مجدانه از سوی ناحیه دادسرای شهرستان پردیس و با حضور مستمر دادستان این شهرستان و همچنین اقدامات جدی و شایسته تقدیر نیروی انتظامی این شهرستان و تهران در فاصله کمتر از 24 ساعت هم عاملان سرقت شناسایی و دستگیر و هم یک میلیارد تومان پول مسروقه کشف و بازگردانده شد.

گفتنی است روز گذشته یکی از پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید پردیس برای پرداخت پول کارکنان خود اقدام به دریافت وجه نقد به مبلغ یک میلیارد تومان از بانک مسکن فاز یک پردیس کرده بود که افرادی با سلاح گرم و استفاده از گاز اشک‌آور خودروی حامل پول وی را ربودند.
به گفته شاهدان عینی سارقان در هنگام فرار اقدام به شلیک تیر هوایی کرده بودند که خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه‌ای وارد نشد. در این خصوص با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و انتظامی این سارقان کمتر از 24 ساعت از وقوع بزه دستگیر و پول‌ها نیز کشف شد.

105105

کد خبر: 608150

وب گردی

وب گردی