کنسرت های نوروزی در  کیش

خوانندگانی چون فرزاد فرزین، سیروان خسروی، محمد علیزاده و گروه «سون» در تعطیلات نوروز در کیش کنسرت می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز، چهار گروه موسیقی از روز ۲۹ اسفند ماه و همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی در قالب جشنواره نوروزی جزیره کیش کنسرت هایی را برگزار می کنند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان ساعت یک بامداد روز پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه در تالار شهر جزیره کیش کنسرت خود را با قیمت بلیت ۴۵ هزار تومانی، ۶۵ هزار تومانی، ۸۰ هزار تومانی و ۹۵ هزار تومانی برگزار می کند.

گروه موسیقی «سون» هم شنبه ۲۹ اسفند و جمعه هفتم اسفند ماه ۹۵ ساعت یک بامداد درتالار شهر جزیره کیش کنسرت هایی را برای علاقه مندان برگزار می کنند. قیمت بلیت های کنسرت هم ۴۵ هزار تومان، ۶۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تومان و ۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.

سیروان خسروی خواننده ای که طی ماه های گذشته انتقادهایی را به برخی از حاشیه های موسیقی مطرح کرده بود ساعت یک بامداد روزهای یکشنبه اول فروردین و پنجشنبه پنج فروردین با قیمت بلیت های ۴۵ هزار تومانی، ۶۵ هزار تومانی، ۸۰ هزار تومانی و ۹۵ هزار تومانی اجرای زنده خود را در تالار شهر جزیره کیش برگزار می کند.

فرزاد فرزین خواننده ای که با تازگی آلبوم «شش» را منتشر کرده ساعت یک بامداد روز دوشنبه دوم فروردین ماه در تالار شهر جزیره کیش کنسرت خود را با قیمت بلیت های ۴۵ هزار تومانی، ۶۵ هزار تومانی، ۸۰ هزار تومانی و ۹۵ هزار تومانی برگزار می کند.

504502

کد خبر: 608170

وب گردی

وب گردی