وضعیت موسیقی در سال 94 از نگاه «کیوان ساکت»/آثار هنری کیفیت و بارهنری نداشتند

کیوان ساکت هنرمندنوازنده تار کشورمان می گوید: بزرگترین آرزوی من درسال جدید و سالهای پس از آن این است که هرگز کودکانی را نبینیم که به جای مدرسه و یا مهدکودک در چهار راه ها دست فروشی می کنند.

کیوان ساکت در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درمورد وضعیت موسیقی در سال 94 گفت: سال 94مانند سال های پیشین آثاری خلق شد که هرچند استقبال عمومی را در پی داشت ولی از نظر کیفیت وبارهنری خیلی از آثار فاقد این دو ویژگی بودند و البته کارهای زیبایی هم مشاهده شد که زیبا و خوب بود.

وی افزود: متاسفانه سال 94 سالی بود که خیلی ازهنرمندان موسیقی کشورمان را از دست دادیم که آخرین نفرخانم شیدا جاهد بود که به خانواده ایشان تسلیت می گویم. امیدوارم که در سال آینده شاهد دیدن و شنیدن خبرهای خوش باشیم.

او ادامه داد: بزرگترین آرزوی من درسال جدید و سالهای پس از آن این است که هرگز کودکانی را نبینیم که به جای مدرسه و یا مهدکودک در چهار راه ها دست فروشی می کنند و یا درسطل های زباله به دنبال پوشاک و غذا هستند.

این هنرمند افزود: جایگاه تمامی کودکان در آغوش گرم خانواده است. در پایان آرزو دارم سال 95 سالی سرشار از نشاط روحی و جسمی برای تمامی مردم سرزمینم ایران باشد.

504502

کد خبر: 608204

وب گردی

وب گردی