تاریخ اکران پنجمین قسمت «ایندیانا جونز» اعلام شد

تاریخ اکران پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماجراجویانه «ایندیانا جونز» با همکاری مجدد «استیون اسپیبرگ» و «هریسون فورد» اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، کمپانی فیلم دیزنی 19 جولای سال 2019 را به عنوان تاریخ اکران پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» اعلام کرد.

«اسپیلبرگ» که کارگردانی چهار قسمت پیشین سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» را بر عهده داشته است در قسمت جدید این مجموعه با «هریسون فورد» بازیگر اصلی و همچنین «کاترین کندی» و «فرانک مارشال» تهیه‌کنندگان قدیمی این فیلم مجددا همکاری می‌کند.

به گزارش اسکرین دیلی، «آلن هورن»، رئیس کمپانی دیزنی در این‌باره گفت: «ایندیانا جونز» یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ سینماست و ما بی‌صبرانه منتظریم او را دوباره به سینما بازگردانیم. داشتن چنین ترکیب فوق‌العاده‌ای از کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده و نقش‌ها بسیار نادر است.

مجله «امپایر» چندی پیش در نظرسنجی خود کاراکتر «ایندیانا جونز» با بازی «هریسون فورد» را به عنوان برترین شخصیت فیلم در تاریخ سینما معرفی کرد تا این شخصیت سینمایی از کاراکترهای معروفی چون «جیمز باند»، «بتمن» و «هان‌سولو» پیشی بگیرد.

مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» حاصل همکاری «استیون اسپیلبرگ» کارگردان و «جورج لوکاس»، فیلمنامه‌نویسِ دستیار و تهیه‌کننده آن است و «هریسون فورد» که نقش اصلی را بر عهده دارد، در این فیلم نقش ماجراجویی بی‌پروا را ایفا می‌کند که در جستجوی دست‌نیافتنی‌ترین گنج‌های دنیاست.

«مهاجمان صندوق گمشده» (1981)، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (1984) و «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (1989) و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» (2008) چهار فیلمی هستند که تاکنون در این مجموعه فیلم ساخته شده است.

مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» تا کنون به فروش بیش از 2 میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافته است.
503502

کد خبر: 608356

وب گردی

وب گردی