بازدید رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس از ستاد اسکان مسافران نوروزی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس با حضور در ستاد اسکان نوروزی دانشگاه، از نزدیک به بررسی وضعیت محل‌های اسکان در نظر گرفته شده برای میزبانی از مسافران، گردشگران و زائران نوروزی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، در این بازدید چند ساعته که عبدالرحیم صفایی، مدیرکل اداری و حمید کریمی، مدیر کل روابط عمومی دکتر سارویی را همراهی می کرند، بازدید از ستادهای اسکان و رفع نواقص موجود در دستور کار قرار گرفت.

سارویی در این بازدیدها ضمن عرض تبریک فرا رسیدن نوروز 95 و آرزوی سلامتی در سال جدید، بر بررسی دقیق و موشکافانه نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی حاضر در محل‌های اسکان به منظور خدمات رسانی بهتر در سنوات آینده تاکید کرد.

رییس واحد شیراز همچنین از زحمات و تلاش های مجدانه مسؤولان و اعضای ستاد اسکان نوروزی دانشگاه در خدمات رسانی شایسته به مراجعان تقدیر و تشکر کرد.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی فارس در سخنانی گفت:خوشبختانه در سال جاری شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی مسافران نوروزی در شیراز هستیم ، ضمن آن که در این مدت تلاش شده است تا شرایط مناسبی برای این مسافران رقم زده شود.

سارویی در ادامه گفت: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته و مدیریت منطقی دست اندرکاران ستاد اسکان،این واحد دانشگاهی پذیرایی نزدیک به 8 هزارنفر از همکاران عزیز دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور است.

براساس این گزارش در سال جاری ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از سوی معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان ستاد برتر معرفی شد.

20101

کد خبر: 618810

وب گردی

وب گردی