همراه با ستادهای اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی/تجهیز بیش از 50 واحد میهمانسرا در واحد کرمانشاه

در آستانه سال جدید و برای استفاده همکاران سراسر کشور از امکانات رفاهی و خدماتی میهمانسرای واحد کرمانشاه، بهزاد باقری مدیر اداری واحد آخرین وضعیت این میهمانسرا را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه که میهمانسرای واحد در زمان مدیریت وی و با حمایت رئیس دانشگاه تجهیز و راه اندازی شده است درباره وضعیت میهمانسرا گفت:« میهمانسرای واحد کرمانشاه که برای نخستین بار در نوروز 94 مورد استفاده قرار گرفت، اکنون با تجهیز 15 واحد میهمانسرای دائم و 35 واحد سوئیت موقت با امکانات مناسب رفاهی آماده ارایه به همکاران متقاضی سفر به کرمانشاه است.

باقری در باره امکانات میهمانسرا بیان کرد: در راستای رفاه همکاران در زمان تقاضای اسکان در واحد کرمانشاه تا عزیمت از کرمانشاه سعی شده است شرایط مناسب رفاهی و خدماتی از قبیل سامانه ارسال و دریافت پیامک به شماره 50002015689500 برای ارتباط بهتر با همکاران ستاد اسکان، استفاده از سیستم وای فای رایگان در محل میهمانسرا، امکان استفاده از مجموعه فرهنگی ورزشی استخر ایران سونای دانشگاه با تخفیف مناسب، در اختیار گذاشتن نقشه راه‌های استان و معرفی اماکن سیاحتی و گردشگری همراه با معرفی دانشگاه به صورت بروشور و امکان استفاده از پارکینگ مناسب در محل اسکان فراهم شود.

باقری با آرزوی لحظاتی خوش برای همه همکارانی که به واحد و شهر کرمانشاه سفر می‌کنند از پذیرش بیش از 2200 نفر تقاضای سفر از سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز 95 به شهر کرمانشاه و اسکان در میهمانسرای واحد خبر داد.

وی با اعلام آمادگی کامل همکاران ستاد اسکان برای ارایه خدمت به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز 95 برای دریافت هرگونه اطلاعات در این خصوص سامانه پیامکی شماره 50002015689500 را معرفی کرد.

20101

کد خبر: 618866

وب گردی

وب گردی