ناطق نوری :رای منفی مرحوم عسگراولادی  به نامزدی احمدی نژاد در انتخابات 84/به احمدی نژاد گفتم  یا سواد تو خیلی زیاد است یا حرف های بالای ابری می زنی

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه به علت اعتراض احمدی نژاد برای او جلسه اضافه گذاشتیم، گفت: وقتی احمدی نژاد آمد یک ساعت و سه ربع یکسره حرف زد و بحث کرد. وقتی تمام شد مرحوم عسگراولادی تعبیری داشت که نمی گویم چه بود و نظرش را که منفی بود ابراز کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در گفتگویی ضمن اشاره به رایزنی ها برای انتخابات سال 84 می گوید:قرار بود ما در شورای مرکزی انتخابات مان که من مسوولش بودم به هرکسی رسیدیم بقیه به نفع او کنار بروند.آقایان لاریجانی،رضایی،ولایتی،توکلی و احمدی نژاد مطرح بودند.

رییس اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روش ما اینگونه بود که برای هر کاندیدا دو جلسه گذاشتیم. یک جلسه اینکه انگیزه آمدنشان چیست و برنامه هایشان برای ادامه کشور و جلسه دوم اشکال ها به مدیریتشان و پاسخ های آنها.

ناطق نوری با بیان اینکه به علت اعتراض احمدی نژاد برای او جلسه اضافه گذاشتیم، ادامه داد: وقتی احمدی نژاد آمد یک ساعت و سه ربع یکسره حرف زد و بحث کرد. وقتی تمام شد مرحوم عسگراولادی تعبیری داشت که نمی گویم چه بود و نظرش را که منفی بود ابراز کرد بعد من هم خطاب به احمدی نژاد گفتم:"آقای احمدی نژاد من حرفهایت را خیلی دقیق گوش دادم و با اینکه رییس جلسه هستم نه منشی! ولی دو صفحه و نصفی سرفصل های حرفهای شما را نوشتم" گفتم: "ولی یا سواد تو خیلی زیاد است که من نمی فهمم چه می گویی یا حرفهای بالای ابری می زنی" بعدها یک مصاحبه کردم و گفتم که "احمدی نژاد فضایی فکر می کند".

ناطق نوری گفت: ما داشتیم به آقای لاریجانی می رسیدیم و من نزد آقای هاشمی رفتم و ایشان هم مخالفتی نداشت اما یک دفعه دیدیم آقای هاشمی آمد و معادلات ما هم بر هم ریخت.

203/201

کد خبر: 619029

وب گردی

وب گردی