ایسر دعوتنامه‌های خود را برای مراسم دوم اردیبهشت ارسال کرد

چند ماهی می شود که شرکت ایسر محصولی را برای علاقه مندان به دنیای فناوری معرفی نکرده و اگر به یاد داشته باشید، آخرین باری که این کمپانی به روی صحنه آمد و چندین محصول را برای طرفداران خود رونمایی کرد نمایشگاه CES 2016 بود که در آن از نوت بوک، لپ تاپ، کروم بیس، تبلت وگوشی هوشمند خود پرده برداشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تک شات، حال به نظر می رسد که این شرکت خوشنام در بازار محصولات هوشمند قصد دارد تا مراسمی دیگر را در ماه آینده برگزار و دستگاه هایی جدید را برای علاقه مندان به دنیای فناوری معرفی و در آینده ای نزدیک روانه بازار کند. از این رو، ایسر امروز دعوتنامه های کنفرانس اختصاصی خود در تاریخ 21 آوریل را که در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، برای اصحاب رسانه ارسال کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

هنوز اطلاعاتی در خصوص این که چه محصولاتی قرار است در این مراسم معرفی شوند، به بیرون درز نکرده است اما از آنجایی که گفته شده شخص آقای جیسون چن، مدیرعامل این کمپانی قرار است در این مراسم حضور داشته باشد، می توان پیش بینی کرد که شاهد رونمایی از دستگاه ها و محصولات هوشمند مهمی خواهیم بود.

شنیده ها حاکی از این است که ایسر در این کنفرانس آستین های خود را برای معرفی محصولاتی همچون تبلت، نوت بوک و گوشی هوشمندی بالا خواهد زد که بدون شک، از اهمیت بسزایی برای این کمپانی برخوردارند و انتظار می رود که بتوانند در کنار هم بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده و جان تازه ای را به کسب و کارهای مختلف این کمپانی ببخشند.

پیش بینی می شود که اسمارت فون مبتنی بر ویندوز 10 این شرکت که ماه هاست شایعات مربوط به آن دست به دست در فضای مجازی پخش می شود، یکی از محصولات مورد انتظار در این مراسم باشد.

20104

کد خبر: 619176

وب گردی

وب گردی