چاپ 6 کتاب و دفاع ۲۱۰ دانشجو در دانشکده علوم پایه واحد همدان

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: از ابتدای فروردین 94 تا اسفند سال گذشته در این دانشکده ۶ کتاب منتشر و ۲۱۰ دانشجو از پایان‌نامه خود دفاع کردند.

مهرداد چراغی گفت: در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در گروه‌های آموزشی پرستاری، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک و محیط‌زیست در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود:۴۰ عضو هیات علمی تمام‌وقت و ۱۱۰ نفر مدرس مدعو در فضای آموزشی ۴۰۰۰ و فضای آزمایشگاهی ۵۵۰۰ مترمربعی این دانشکده فعال و ۲ رشته در مقطع کاردانی، ۸ رشته مقطع کار‌شناسی، ۱۷ رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۸ رشته مقطع دکتری در آن دایر است.

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی همدان با توجه به فعالیت‌های پژوهشی این دانشکده در سال ۱۳۹۴ بیان کرد: ارائه ۶۱ مقاله در همایش بین‌المللی و ملی، چاپ ۸۶ مقاله در مجلات علمی پژوهشی، چاپ ۴ مقاله در مجلات معتبر خارجی، چاپ ۴۵ مقاله در مجلات ISI از جمله فعالیت‌های پژوهشی این دانشکده است.

چراغی با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا اسفند سال جاری ۲۱۰ دانشجو از پایان‌نامه خود در این دانشکده دفاع کرده‌اند، گفت: ۱۰ طرح پژوهشی مصوب، ۸ طرح پژوهشی خاتمه یافته و نشر ۶ عنوان کتاب از دیگر فعالیت‌های پژوهشگران دانشکده علوم پایه واحد همدان است.

وی گفت: این دانشکده در سال آینده در مقطع کار‌شناسی در رشته مهندسی صنایع غذایی و در مقطع کار‌شناسی ارشد در رشته‌های طبیعت‌گردی (اکو توریسم)، ریاضی کاربردی، ریاضی فیزیک، ریاضی کاربردی، تحقیق در عملیات، در مقطع دکتری: محیط‌زیست، آمایش محیط‌زیست، شیمی گرایش شیمی آلی دانشجو خواهد پذیرفت.

20104

کد خبر: 619180

وب گردی

وب گردی