تصویر زمینه گوشی اچ‌ تی‌ سی 10 فاش شد

اچ‌تی‌سی ۱۰ در تاریخ ۲۴ فروردین معرفی خواهد شد و حال تصویر زمینه این محصول که مربوط به رابط کاربری سنس ۸.۰ است با وضوح QHD منتشر شده و آماده دانلود و استفاده در دستگاه‌های دیگر است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، به‌زودی شاهد معرفی محصول جدیدی از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی خواهیم بود که بنابر شایعات گفته می‌شود اچ‌تی‌سی ۱۰ نام خواهد داشت. این محصول که پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی به حساب می‌آید، در ۱۲ آوریل معرفی می‌شود. بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌، این محصول از اندروید مارشمالو بهره می‌برد و رابط کاربری سنس ۸.۰ نیز روی آن قرار می‌گیرد. نمایشگر این محصول نیز ۵.۱ یا ۵.۲ اینچی است که وضوح QHD را ارایه می‌دهد.

توسعه دهنده رام‌های اچ‌تی‌سی LlabTooFeR@ نمایشگر این محصول را که وضوح QHD ارایه می‌دهد تایید کرده است و البته پرده از راز اولین تصویر زمینه رابط کاربری سنس ۸.۰ نیز برداشته است. این تصویر شبیه به آن‌هایی است که پیش از این در رندر‌های فاش شده اچ‌تی‌سی ۱۰ شاهد بودیم. کاربران می‌توانند با کلیک روی گزینه زیر، تصویر زمینه پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی را با وضوح ۲۸۸۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دانلود کنند.

لینک دانلود

دقیقا نمی‌دانیم که اچ‌تی‌سی در سنس ۸.۰ چه ویژگی‌هایی را قرار داده است اما در خصوص سخت‌افزار این محصول اطلاعات زیادی در دست داریم. بر اساس شایعات، پردازش‌های این دستگاه توسط پردازنده قدرتمند کوآلکام با نام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ انجام خواهد شد و ۴ گیگابایت نیز حافظه رم در اختیار این محصول قرار دارد. اچ‌تی‌سی تاکنون اعلام کرده است که محصول جدیدش دارای دوربین جلویی و پشتی بسیار عالی است که از دیدگاه این شرکت بهترین دوربین در جهان به حساب می‌آید. علاوه بر این در پرچم‌دار آینده این شرکت شاهد صدای Boom خواهیم بود (Boom Sound). از سایر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توان به وجود سنسور اثر انگشت در دکمه خانه و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که البته امکان افزایش آن نیز وجود دارد. باتری این محصول نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

در خصوص طراحی، گویا اچ‌تی‌سی تصمیم دارد زبان طراحی سری وان M را رها کند و در پرچم‌دار جدیدش از وان A۹ الگو بگیرد.

20104

کد خبر: 619193

وب گردی

وب گردی