انتشار تصاویر هواوی P9 Lite پیش از معرفی رسمی

کمپانی هواوی قصد دارد در همایش ویژه خود در تاریخ 18 فروردین ماه در شهر لندن از دستگاه های جدید سری P9 این شرکت رونمایی کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سخت افزار، در حال حاضر با توجه به شواهد موجود می توان پیش بینی کرد حداقل سه مدل از این خانواده با نام های P9، P9 Max و P9 Lite معرفی خواهند شد. تا پیش از این اطلاعاتی از برخی مشخصات سخت افزاری این گوشی ها منتشر شده بود و حالا در فاصله کمتر از دو هفته تا مراسم رسمی رونمایی، تصاویر مدل Lite هم در اختیار رسانه ها قرار داده شده است.

بر خلاف P8 Lite سال گذشته که در همه زمینه ها از مدل اصلی ضعیف تر به حساب می آمد، هواوی تلاش کرده با انجام تغییراتی ضمن پایین آوردن قیمت نهایی دستگاه، امکانات قرار گرفته در اختیار کاربران را نیز در سطح مناسبی قرار داده و فاصله زیادی از نظر توان پردازشی با P9 ایجاد نکند. آن طور که مشخص شده P9 Lite همانند P9 دارای نمایشگر 5.2 اینچی FHD بوده و حافظه RAM به کار رفته در هر دو دستگاه نیز 3 گیگابایت می باشد. اما تفاوت هایی نیز بین این دو مدل وجود دارند. در درجه اول P9 Lite بر خلاف P9 دارای بدنه تمام فلزی نیست و احتمالا از ترکیب پلاستیک و فلز برای ساخت آن استفاده خواهد شد. تفاوت دوم این دستگاه ها که شاید بارزترین آنها نیز باشد عدم استفاده از دوربین دوگانه در مدل Lite می باشد که در تصاویر نیز به وضوح قابل مشاهده است. همچنین پردازنده به کار رفته در این دستگاه نیز به احتمال زیاد با Kirin 950 که قرار است در P9 مورد استفاده قرار گیرد متفاوت خواهد بود.

همان طور که اشاره شد در حال حاضر اطلاعات سه مدل P9، P9 Lite و P9 Max تقریبا منتشر شده اما خبری از مدل P9 Premium که پیش تر شایعاتی مبنی بر معرفی آن مطرح شده بود نیست. باید دید آیا در روزهای آینده خبرهای این گوشی نیز منتشر خواهند شد یا اینکه اصلا قرار نیست امسال چنین دستگاهی از هواوی معرفی شود.

20104

کد خبر: 619224

وب گردی

وب گردی