5 کشته و 2 مجروح به دلیل عدم رعایت حق تقدم/2 کشته و13 مجروح در تصادف کامیون با مینی بوس

رییس پلیس راه ناجا گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با پژو پارس 5 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رئیس پلیس راه ناجا حمیدی گفت: حوالی ساعت 1:20 بامداد جمعه در کیلومتر 40 محور کازرون – شیراز یک دستگاه پراید به دلیل عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه 5 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

او افزود: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت 18:30 پنجشنبه در کیلومتر 40 محور اسلام آباد استان کرمانشاه رخ داد یک دستگاه کامیون مان با یک دستگاه مینی‌بوس بنز برخورد کرد که در پی این حادثه 2 تن کشته و 5 تن مجروح شدند.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به این که مینی‌بوس یاد شده حامل 16 سرنشین بود افزود: علت این حادثه نیز عدم رعایت حق تقدم از سوی کامیون مان بوده است.

او با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در استان لرستان تاکید کرد: در این حادثه که روز جمعه در محور ازنا – شازند به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد 5 تن مجروح شدند.

هم چنین برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه مینی بوس در محور کرمانشاه به اسلام آباد 2 کشته و 13 مجروح بجا گذاشت.

ساعت 18:15 شب گذشته یک دستگاه کامیون با یک دستگاه مینی بوس در محور کرمانشاه به اسلام آباد در نزدیکی روستای سیاه خوری در پنج کیلومتری گردنه مرصاد برخورد کردند.

بر اساس این گزارش، در این حادثه متاسفانه دو نفر کشته و 13 نفر مصدوم شدند.

اکبر آزادی ، مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درباره این خبر گفت: : مصدومان این حادثه توسط آمبولانس های مرکز فوریت ها به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب انتقال یافتند.

20106

کد خبر: 619300

وب گردی

وب گردی