اظهارات جنجالی مدیرعامل ال جی درباره آیفون SE

همانطور که در اخبار تک شات خواندید، دوشنبه گذشته اپل بالاخره ازآیفون SE رونمایی کرد که در واقع جایگزین آیفون 5s با پردازنده ای قوی تر، دوربینی پیشرفته تر و چند قابلیت برتر دیگر نسبت به پرجمداران سال 2013 است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تک شات، ارایه یک اسمارت فون ارزان قیمت، بخصوص در این موقع سال، نشان دهنده تمایل اپل به جذب مشتریانی است که یا علاقه ای به خرید پرچمداران شرکت ها ندارند و یا بودجه لازم برای خرید آن گروه از گوشی ها را ندارند. این گوشی که از هفته آینده و با قیمتی کمتر از 400 دلار عرضه خواهد شد، در واقع ظاهر آیفون 5s و باطن آیفون 6s را داراست. بسیاری افراد، بخصوص آنهایی که قصد خرید این گوشی را دارند معتقدند که SE بهترین گوشی موجود است. ولی چو جو نو، مدیر عامل شرکت رقیب،ال جی چنین عقیده ای ندارد.

برای شرکت ها، بازگشت به گذشته و معرفی چهره ای جدید از یک محصول قدیمی، امری بی سابقه نیست، اما به نظر می رسد چو جو نو چنین تصوری در ذهن ندارد. مدیر عامل ال جی که در مراسمی ویژه در سئول در خصوص ال جی جی 5 و همراهانش صحبت می کرد، در پاسخ خبرنگاران در خصوص آیفون SE نظر خود را در مورد بازیافت ویژگی های گذشته به این نحو اعلام کرد: «عرضه محصولی با همان تکنولوژی و ویژگی های قدیمی روش محبوب ال جی نیست.»

در حالیکه اپل خط تولید اسمارت فون های خود را با وارد کردن یک گوشی قدیمی تغییر داده است، ال جی امیدوار است کاربران اهمیت تلاش و نوآوری این شرکت را درک کنند. طرح ماژولار جی 5 توجه دنیای فناوری را به خود جلب کرده است، اما فقط آمار فروش است که می تواند میزان موفقیت ال جی را تعیین کند. مدیر عامل ال جی اطمینان دارد که ال جی با تلفیق هنر و کارآیی، بازار بی ثبات اسمارت فون ها را تصاحب خواهد کرد.

اپل سعی کرده در موقعیت موجود مسیر مطمئن را برگزیند، و ال جی در مقابل تلاش می کند ایده ای جدید را معرفی کرده و به کاربران بشناساند، بنابراین ارایه محصولی مانند آیفون SE نمی تواند تحسین مدیرعامل ال جی را برانگیزد.

البته باید اعتراف کرد که در جمع آوری ویژگی های یک اسمارت فون بالا رده در یک گوشی ارزان قیمت، عملکرد اپل بسیار مقبول است. حالا با وجود گلکسی اس 7 سامسونگ و عرضه قریب الوقوع پرچمدار جدید اچ تی سی، باید منتظر ماند و استقبال کاربران از جی 5 ال جی را نظاره کرد.

20104

کد خبر: 619321

وب گردی

وب گردی