دوچرخه سواری در مسیر جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی طهران قدیم‎

مسیردوچرخه سواری خیابان امام خمینی (ره) با 7 مکان گردشگری و تاریخی از سوی شهرداری منطقه 11 برای علاقمندان مهیا شده است.

به گزارش ایسکانیوز به گفته نصرالله آبادیان مسیر دوچرخه سواری خیابان امام خمینی به طول 3 کیلومتر از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه آماده شده است تا علاقمندان به دوچرخه سواری در ایام نوروز ضمن ورزش و تفریح از جاذبه های گردشگری این مسیر نیز بازدید کنند.

آبادیان با اشاره به این که بخشی از حصار ناصری به وسعت 4 کیلومتر و طهران قدیم در محدوده منطقه 11 قرار گرفته است ؛ افزود : میدان تاریخی حسن آباد ، نخستین ایستگاه آتش نشانی شهر تهران ، مجلس سنا ، میدان حر ، نخستین هنرستان موسیقی کشور ، خانه و موزه مقدم ، نخستین موزه ثبت احوال کشور و موزه قرآن در مسیر خیابان امام خمینی (ره) و طول نزدیک به 3 کیلومترقرار دارد و بر همین اساس 4 ایستگاه در این مسیر آماده شده است که شهروندان می توانند نخستین روزهای سال نو با استفاده از این وسیله حمل و نقلی پاک اوقات فراغت خود را بگذرانند.

بر اساس این گزارش 4 ایستگاه دوچرخه سواری با 120 رک در محور خیابان امام خمینی (ره) و در بخش ویژه حصار ناصری و طهران قدیم مهیا شده است.

آبادیان گفت: خیابان جمهوری نیز به طول 2336 متر در طرح ایجاد مسیر دوچرخه سواری قرار گرفته است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

105105

کد خبر: 619419

وب گردی

وب گردی